aplet86 Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Hei Godtfolk Har en 97`316 Coupe som rister en del når jeg kommer opp i fart.. (85-90km/t) Har avbalansert hjulene, men hjalp ikke. Prøvde og kjenne litt på drivakslene bak også, men kjentes ikke ut som noe var løst eller slarkete der.. Noe i forstilling? Mellomaksel? Tips??
espulus Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Hadde samme problem på min bil. Avbalangserte osv osv, men ingen ting som hjalp. Fant etter hvert ut at det var kast i en eller flere felger. Kan være dette til deg også ? ^^
*MrB* Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Hvis det er hastighetsavhengig, og ikke turtallsavhengig, så er det høyst sannsynlig noe i hjuloppheng eller hjul/bremser. Du kan ha kast i en eller flere felger, du kan ha kast i bremseskiver, eller du kan ha dårlige bærearmsforinger foran og/eller bak.
aplet86 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Sett over felgene, de er hele og rette! Ikke kast i skiver heller.. Da hadde jeg nok merket det når jeg bremset...
bmwkizn Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Jeg villa uansett prøvd på 4 andre hjul. Du trenger ikke å SE at det er kast i felgene. Kan også være dekkene som har fått det, men prøver du det å det er likedan da, så kan du ihvertfall utelukke de. Men samtidig som hjulene er av så kan du jo sjekke div foringer også, kan å være noe sånt som er defekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå