bmw530i Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 har cd veksler i min bmw e46 men har ikke orginal cd spiller. funker cd veksleren da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Du har uoriginal CD-spiller? På noen merker kan man få overganger e.l så det funker med org veksler. Dette må du høre om der du har kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Jeg har ikke koblet i noe annet enn vanlig iso kabel og antenne på min. Kan det ligge inni iso kabelen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Kanskje du skal gi litt meir info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 CD veksler kabel går ikke via ISO. Er en egen liten kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå