HagenJR Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 lenge siden jeg har vert inne hær nå, men den er fortsatt ikke solgt nei har for mange biler med skilt anders... Men du skal selge? og er det gjort noe mere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentus14 Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 har flyttet og bilen står igjenn, så har ikke jort noe mer men den skal selges ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 har flyttet og bilen står igjenn, så har ikke jort noe mer men den skal selges ja.. Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentus14 Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 den blir solgt til førstemann som kommer med 15.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 den blir solgt til førstemann som kommer med 15.000 Jeg skal ha den!! Ringer deg i morgen, Greit jeg kommer og henter den mandag eller tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentus14 Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentus14 Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Ble du aldri sjekket i kontroll mtp BN-skiltet fra en E38? Hvis dem har lite peiling på BMW går det kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentus14 Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 hehe, hadde ikke sett de der før du skrev det jeg nå bildet med bn skilt er det forige eier som hadde i sin annonse... hadde riktige skilter hele tiden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 hehe, hadde ikke sett de der før du skrev det jeg nå bildet med bn skilt er det forige eier som hadde i sin annonse... hadde riktige skilter hele tiden jeg Sære greier. Aldri sett lignende tidligere! o_O) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå