ChrisK Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Bilder av bilen min i utvikling, Carbon splittere foran carbon diffusor bak fra 335 med dobble 4" enderør, 20" felger og snart Bilstein Justerbart understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Meget nice likte spesielt rumpa på den, kunne godt tenkt meg doble selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Flott e91. Og det ble tøft med "335" eksos. Hvilke merke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Kjempepen bil! Det ble råtøft med 335 eksos Kan jeg spørre hvor man får kjøpt det, og hva den koster sånn ca..? Blir det noe endring i lyden sammenlignet med originaleksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Det er sveiset av Ferrita i Spydeberg i rustfritt, veldig fornøyd med både service og pris. De snakket om at hvis flere ville ha lignende måtte man regne meg 5500-6000kr. Lyden ble litt dypere fra 2500-3000rpm og litt shhhhh lyd ved maks turtall ellers ingen forskjell. Lurer på å få de justert litt lengre inn, men skal på ettersjekk hos ferrita på tirsdag så får se. Det er også montert slik at det kan tas av hvis jeg selger og nye eier ikke vil ha rockabillytuter. Takk for alle positive innlegg, skal se nærmere sommeren å få tatt noen ordentlige bilder med 20" Bilstein justerbart og polert igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 igrunn meget lik min! Feit bil med andre ord! Og rett farge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisK Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Ja, veldig fornøyd med fargen. eneste andre fargen jeg kunne tenkt meg er Remmib sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Hoho, hadde eg kjørt bak touringen din tror eg ikke eg hadde tørt å yppe med deg akkurat.. steike så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Synes denne var knalltøff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Strøkent!! Blir nok perfekt med justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 denne var jo kjempe nice.. Har lekt litt med tanken med doble potter bak.... !Har dem lang vente tid eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Tøffe enderør, er så man tenker på Autofil-Jan Erik, doble loffer!! Hihihihiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 4"?? Blir ikke det veldig stort? Hva er org på 335? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå