Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 206
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Laga meg en film :P Ble ikke så veldig bra akkurat men morro likevel:)

Link:

Og alt foregikk selvfølgelig på lukket område :wink:

Skrevet

Da er tannstang til e36 bestilt! Kommer i posten om få dager:D Har også kjøpt meg hus! Følger med garasje på 110 kvadrat:)

Driver også å drømmer om å bygge om karosseriet til m3, men vet ikke jeg skal gå hele veien med å bygge om tak kasseten bak også eller ikke.... er vel mye som må forandres da? taktrekk? hatthylle osv ?

Hvis, og bare hvis jeg begynner på dette, så blir den enten slik som de på prærien racing laget den, denne uten tak kasseten bak:

dlspmsmcyzung9yf0iq1.jpg

kmx2lei8swh6q2hlu68y.jpg

Eller komplett slik:

xvzsgzy3pae3w97xveq5.jpg

ld6eo8ki0ejl6t6fzmnx.jpg

Desidert penest da, men litt mer jobb:)

Skrevet

Den likte jeg ikke, så lite gjennomført ut.. Skal du bygge uten kassett burde du drite i vinga også. Speila og øyelokk ser lite fine ut de og ;)

Skrevet

Skulle egentli hatt en ekstra til motoren siden den skal strokes til 4.2L, men fikk tak i en 3.6 veiv som nå er sendt til sverige for ombygging for øke slaglengde. Så er det bestillt custom smidde JE-stempel fra usa :D

Skrevet
Den likte jeg ikke, så lite gjennomført ut.. Skal du bygge uten kassett burde du drite i vinga også. Speila og øyelokk ser lite fine ut de og ;)

He he skal ikke ha sånne speil, og liker ikke slike øyelokk jeg heller, men synes ikke det så dumt ut selv om tak kasetten ikke er der, men klart best med kasetten uten tvil. Noen som vet av en bra tråd om ombygging til m3?

Skrevet
Skulle egentli hatt en ekstra til motoren siden den skal strokes til 4.2L, men fikk tak i en 3.6 veiv som nå er sendt til sverige for ombygging for øke slaglengde. Så er det bestillt custom smidde JE-stempel fra usa :D

Oki har veiv jeg, men vil helst ha den selv:)

Skrevet
Om du er skeptisk på kassetten, så kan eg avkrefte att det er mykje jobb:) er like enkelt å bytte en framskjerm som å montere kassetten, eg har masse bilde du kan få, fra min ombygging:)

Det hadde vært helt supert!:D

• 1 month later...
Skrevet

Kjøpt meg "nye" sommerfelger til baiern: 6uu06hub89ep65neckcz.jpg

17" Borbet C:)

Ellers har det skjedd lite, tannstang fra e36 er handlet inn, skal prøve å få montert den snart, utenom det har jeg vel bare brukt noen dekk osv..... men plages fortsatt med att motor blir varm på tomganskjøring.... har aldri kjørt til att den koker, men begynner og lure på om det er noe lurium på gang, tenker sprukket topp etc etc...... har lurt på å prøve med kaldere termostat? men syns det er rart att dette skal ha noe å si.. men hvor mye kaldere termostat får man? er vel 88 grader som står i, ser att meca selger litt kaldere termostat, men bare ned til 82 grader, får man kaldere enn dette, eller er det max?

Skrevet
tipper det er viskosevifta som gjør dette ja.. kjent problem :P

Har ikke plass til viskose vifte jeg:P bruker el vifte som går på fullt måk hele tiden, men mulig den er for liten. Vifta ble kjøpt på maxam-tuning.com.....

Kristian: du hadde aldri dette problemet? Isåfall kan det ha no med att det f.eks blir for lite luftstrøm på radiator muligens, for null problem når man kjører:)

Har uansett tenkt litt på å gå over motor uansett, hadde vært morro å laget en hvass sugemotor, tenker hvass kam, chip, planing av topp, og grenrør:) Vet ikke helt hvor mye effekt man kan hente med dette, men vet att bare chip på disse motorene gir bra med effekt, er jo egentlig veldig lite effekt på disse motorene i forhold til volum:)

Skrevet
nei, hadde ikke noe problem nei... skulle bare kjøpt den motoren jeg har nå med en gang du da ;)

He he egentlig :wink: hvilket oppsett er det på m30 motoren din da? peil på hvor mye den yter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...