Ynot Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Hei! har en eldre kollega(6o+) som har en 95 modell 320i coupe, helt orginal,m-tech understell på tror jeg? siden den ser noe lavere ut enn en standard e36? boston grønn med standard stoff interiør, er M ratt på den og takluke, samt lakkert helt ned. men ikke så mye annet ekstra utstyr vil jeg mene? bilen er ekstremt velholdt, garantert km stand på 107 000 bare! er det noen formeninger hva et slikt eksemplar kan være verdt? er ingen rust, ei heller parkeringsbulker eller noe som helst! rett og slett en strøken orginal bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Tja, mellom 80 og 100 tusen til entusiasten. Andre betaler gjerne ikke så mye for en 95 modell som de gjerne sier:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Hvis bilen er ribba for utstyr så vil ikke folk gi så mye, vil jeg tro. For andre så hjelper ikke det at den er lakkert helt ned, for de skal jo ha på andre fangera uansett Syns jeg har sett denne bilen i ørsta, og husker at den var meget strøken hvis det var den som jeg mener den er siden det var en kar oppi 50-60årene som kjørte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Etter min mening så vil denne i alle fall vere klart mer verdt enn de fleste e36 coupe. Skulle eg kjøpt meg en slik så hadde eg vært villig til å gi ekstra for den om den er såpass fin som det virker. Stort pluss for lav kjørelengde og takluke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 takker for svar! tror ikke den er ribbet for utstyr heller da? men har ikke studert den så nøye innvendig da! og er heller ikke så sikker på hva som er standard på en slik bil? men vil tro han kan selge den for rundt 80-90 da kanskje? kommer muligens for salg i løpet av året tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Kunne sikkert gitt et bud på 65-70 000 for en slik, men er trolig noen som er interessert i å by enda mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Jeg tror at han må klare å få 80-90tusen viss alle servicer er fulgt og sånn. Men å legge den ut til over 100 blir jo bare svin dyrt for en org. bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 nei å legge den ut til 100 eller deromkring har han nok ingen planer om! er bare det han har snakket om å kjøpe ny bil, men trodde ikke han kunne få mer en 40-50 igjen for sin! og det syns jeg er for dårlig for en såpass strøken bil som dette her er! men nå er det også en stor sjans for at han bytter den inn i en bil da, og vil nok ikke få mer enn 50-60 kanskje på en bilforretning? og med denne er alle papirer,servicer og allt på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 En bilforhandler kan jeg umulig tro at vil gi mer enn 40-50k for en sånn "gammel" bil... Er nok ikke de enkleste bilene å få solgt, med unntak til oss tullinger her inne.. Jeg kunne nok vurdert den oppmot 70k, men over det er nok lite aktuelt, så spesielt er det ikke.. Om den er rustfri og fin i karosseriet vil jeg si er mye viktigere enn om den har gått 100 eller 200k til denne prisen og alder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 skaaal han selge så send meg en pm! meeeeget intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Solgte jo min 320 coupe for 60.000, som hadde gått 207.000 km.. Og de 100.000 kilometerene mindre, må da være verdt en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21333927 Man kan jo sammenligne litt Denne er verdt mer i mine øyne grunnet mer utstyr og facelift med airbags i sidedører osv. Så trekker man av 5000kr i prutningsmonn på den på finn, Så er vel kanskje 65 000 en realistisk pris for bilen til kollegaen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Manuell giring trekker jo også veldig opp ihvertfall for min del. Jeg er vel ikke den eneste som føler det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21333927Man kan jo sammenligne litt Denne er verdt mer i mine øyne grunnet mer utstyr og facelift med airbags i sidedører osv. Så trekker man av 5000kr i prutningsmonn på den på finn, Så er vel kanskje 65 000 en realistisk pris for bilen til kollegaen din? Syns den virket litt overpriset jeg. Den har jo gått 147.000, og ikke helt original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå