Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan vel ikke si at det rasker meg over at det var noe muffens med disse greiene. Som sagt, ting som lover gull og grønne skoger er som regel shait.

Skrevet

Man trenger da ikke katalysator! På min Audi 100 2,6 så har jeg tatt ut all innmaten i begge katalysatorene, da alt begynte å skrangle rundt inni der! Resulatet er en bil som slipper ut litt mer farlige gasser men som også plutselig gikk mye bedre! Ikke bråker den noe mer en normalt også :)

Skrevet

Er det flere som har oppfattet det slik at han har fått litt ettertenning, med litt påfølgende fusking og blåst innmat i katalysator?

Jeg skjønte egentlig ikke det store problemet.

Ganske utrolig at produsenten faktisk vil dekke skadene, som ganske sikkert ikke var enkelt beviselige til deres produkter. Så det er stjerne i boka for produsent, som tar tak i slike fillesaker og ikke lar de eskalere. Her er det flere reservedelsprodusenter som har MYE å lære. Se for deg å få Gates eller Febi til å erstatte en feilprodusert reg reim, som ryker av tidligere!

Skrevet

Hehe, katalysator er jo bare der for å hindre SV'ere fra å få infarkt hver gang en bil startes opp. Men det er sant som oddis skriver, det er flere produsenter som kan lære litt av problemhåndteringen i dette tilfellet.

Skrevet

Skulle jo kanskje tro at han merket at bilen fusket en del før katalysatoren gikk fyken... :roll:

Men det viser seg jo at ikke alle bileiere er verken oppmerksomme eller vet noe særlig utover det å få bilen til å kjøre framover..*kremt* toyota prius sakene *host*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...