frecjoha Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Som emne beskriver: Er det mulig å ettermontere Cruisecontroll og xenonlys på min 116i (E87)? Og hva tror dere dette vil koste?
Tiller Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Xenonlys gå ann å ettermontere Cruise controll vet jeg ikke på din bil
Lars89 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Hvis du skal gjøre dette etter boka vil jeg tro det lønner seg å bytte til en bil med det utstyret du vil ha. Bare lyktene koster 15K og så må du ha aut.høydejustering og lyktespyling(?) i tillegg. Mulig også ny/omprogrammering av lysmodul også. Du kan selvfølgelig kjøpe et xenon-kit til 400kr også, dette får du fra www.vvme.com. Men dette er ikke lovlig. Cruisecontrol er gjerne noe enklere. På noen modeller holder det å bytte knappesettet på rattet. Vet ikke hvordan det er med din bil. Jeg ville hørt med din lokale BMW-forhandler.
Tiller Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 De fleste som ettermonterer xenon er vell ulovlig er det ikke det da?
flobben Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 De fleste som ettermonterer xenon er vell ulovlig er det ikke det da? ikke hvis du kjøpet orginalelykter og får automatisk justering og lyktepusser på de, men som Lars sier.... dyrt. Antagelig billigere å selge og kjøpe en bil med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå