bmwmann24 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hvordan blir kjørekomfort med standard Fjører bak å senk foran? Å senkefjører har jo som regel en annen farge (rød,gul osv) sier de ingenting på godkjenning med forskjellige farger? Med mindre du lakker de svart selv da. Såg at alt senkesettet vi hadde på lager var i andre farver så, en mekaniker sa at det var for at de lettere sku se om bilen hadde senk eller ikke, kødder han bare eller er dette fakta.. Dere som vet
Tiller Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Jeg hadde Eibach senkefjører på en mx5 jeg hadde, De var svarte. Eneste mann kunne se det på var at det sto Eibach med liten hvit skrift på de. Uansett er det jo bare å lakkere de om du ønsker det. Da blir det jo litt lettere å skjule at bilen er senka om du ikke senker den mye da
bmw530i Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 er bare å kjøpe mtec fjærer da, de er svarte
bmwmann24 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hva med stivhet? senk er jo stivere enn originalt, blir vel litt merkelig med slappfisker bak å stivt foran. I humper så disser kun ræva
Tiller Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Det er vell i hovedsak demperne som gjør stivheten. Med mindre du senker den veldig mye
bmwmann24 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 nja.. Senkefjærer er stivere enn originale, kanskje ikke så mye men. Om man kapper en originalfjær så blir den jo fort dårlig så. Senkefjærer har flere ringer enn en kappet originalfjør da (om man kapper fjørene tilsvarende som en F.eks 30mm senkefjør) Jo flere ringer jo stivere tenker jeg. Mulig jeg er ute på tur nå, men.
bmwmann24 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Seff har jo demperne mye å si på stivhet, du har rett i det Tiller. Men tenkte fjør i denne omgang.
Tiller Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Du kan jo sette på en fjærveisbegrenser får å få noe mer stivhet
bmwmann24 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Schmeidamann selger det vet jeg Schmeidamann? er det naboen til snåsamann? hehe. Bare måtte
bmw530i Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Skal hive på mtec fjærer foran på bilen min nå. har hørt noen sier man trenger kun ta av dekket og løsne de 3 skruene på toppen for å vippe ut hele fjærbeine, stemmer dette?
Lars89 Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Ville bare tatt av hele fjørbeinet. Er bare et par skruer ekstra (de kan sitte GODT, anbefaler å kjøpe nye stabstag da man gjerne må kutte av de gamle) Her er en DIY: http://www.e46fanatics.com/how-tos/susp ... prings.php
bmw530i Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 såpass, skal selge bilen men vil ha på mtec fjærene foran først. men gidder ikke hvis det er sånn som må gjøres men mange andre bmwer kan man bare løsne toppen også trekke det ut, går ikke dette? innlegg?
Tiller Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Du har ikke vurdert senkeskåler da? Er en god del billigere enn m-tech fjører og senker ca like mye. Senkeskåler senker 10mm M-tech senker 15mm Har M-tech understell på min bil. Satt på senkeskåler forrand får å få den litt lavere da det er typisk at BMWr ser litt høyere ut forrand. Og det hjalp litt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå