bmw530i Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 har akkurat fått montert Mtec 2 frontfanger på min e46 sedan, stor fornøyd men synes den er litt høy foran enn den burde vært (er med vinterfelger men skal ikke ha noe å si). så lurte på å kjøpe et av de mtec fjærene foran? hørt at dette senker 20mm, stemmer dette? synes bilen nesten er lav nok fra før bak, tror det er for har en basskasse baki som veier litt tips? vil ikke ha mye lavere for gidder ikke nedi 5km/t for å komme over humpler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 M-tech senker 20mm ja. For høyt for min smak, men ser poenget ditt Sikker på at du ikke har knekte bakfjører? Veldig vanlig at de er knekt på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 når jeg kjøpte bilen hadde den knekt fjær bak faktisk men byttet. skal sjekke men tror jeg skal lage nytt anlegg som veier mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 men mulighet å bare montere fjærer foran eller blir det helt merkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Hvis du er fornøyd med høyden bak ser jeg ikke problemet med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 takker for svar hiver på sommerfelgene og ut med anlegget så vurderer jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Har samme tankene på min E39 med M- understell, orginal senket.. Perfekt lav bak, men foran skulle den vært 20-30 cm til Men får vel ikke kjøpt fjærer kun foran og som blir godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Nei tviler på det jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Har samme tankene på min E39 med M- understell, orginal senket..Perfekt lav bak, men foran skulle den vært 20-30 cm til Men får vel ikke kjøpt fjærer kun foran og som blir godkjent Siden du bare vil litt lavere kan du jo vurdere såkalte senkeskåler. Finnes på koed og schmiedmann etter det jeg kan huske.. Disse får man også godkjenningspapirer på tror jeg. For øvrig får kjøpt fjærer foran alene til E39 touringen, beregnet for biler med luftbelger bak, slik som min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Senkeskåler senker 10mm foran og synes det er i minste laget igjen. Da kjøper jeg heller mtec fjærer foran men passer fjærer foran fra e34 til e46? En kamerat har noen liggans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 noen? trenger litt kjapt svar før han selger de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Du kan jo kombinere m-tech fjærene med senkeskålene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 ja jeg har vurdert det også det vil si ca 30mm senk foran til sammen men lurer ennå på om e34 fjærer foran passer til e46 for en kamerat av meg har e34 senkefjærer som senker 30mm liggans som jeg bare kunne få? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Passer nok ikke det gitt. Litt spesiell utforming på fjørene på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Schmiedmann selger godkjente senkefjærer som kun senker forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå