Gå til innhold

86' E30 325i mtech-1 "lambo-orange" SOLGT! :(

Elliott
 Share

Anbefalte innlegg

mine felger har rondell senterkopper. Men borbet logoen er støpt på innsiden av felgene :P hehe.

Jeg har de felgene på en opel astra GSI. Så vet ikke om du vil ha noen bilder av mine.

hehe har hatt over 10 opler, så er litt opelfanatiker av meg :oops: Så gjærne, finner nesten ingen bilder på nettet av slike, men har ikke prøvd å søke på borbet da. Min felger har rondell senkerkopper, men vet ikke hva som står på selve felgen. Få skjekke når jeg får dem tilbake fra lakkering, orket ikke lakke dem selv så sendte dem heller til pulverlakkering, blir mere slitesterk da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mine felger har rondell senterkopper. Men borbet logoen er støpt på innsiden av felgene :P hehe.

Jeg har de felgene på en opel astra GSI. Så vet ikke om du vil ha noen bilder av mine.

hehe har hatt over 10 opler, så er litt opelfanatiker av meg :oops: Så gjærne, finner nesten ingen bilder på nettet av slike, men har ikke prøvd å søke på borbet da. Min felger har rondell senkerkopper, men vet ikke hva som står på selve felgen. Få skjekke når jeg får dem tilbake fra lakkering, orket ikke lakke dem selv så sendte dem heller til pulverlakkering, blir mere slitesterk da :D

hadde desverre ikke så mye bilder av mine borbet T felger. men er da hvertfal noen. mine felger brukes som vinterfelger og jeg har ikke så mye vinterbilder av bilen :P

BORBET T med rondell senterkopp

k0iuy3fzt0ssvq8jyoaw.jpg

litt dårlig bilde. men ser litt av felgen :P

4rjhohkipwml773xr5pa.jpg

ennå dårligere bilde.

ef8nxzr99ig9zufxoour.jpg

borbet fremme (vinter) bak (sommer) er det noe ukjent. står titan i senter på felgen.

xzgk5mixpuveok2fof6b.jpg

overrasket over at jeg ikke fant flere bilder med de felgene på :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at det finnes flere i bodø som hold på med E30 : ) Gleder mæ til å hent heim min ;D

mer info?

Kommer info når æ har fått den heim, regner med rundt den 20 mai ^^

Men er orginalt en 87 modell 2 dørs ^^ Litt arbeid e de alltid, felger handles i neste måned samt skinnstola fra E36 osvosv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh såpass! Ja står bare noen kabelsko på fra før av på min, dem rister løs hele tiden, dette gjorde så jeg manglet ett lys når politiet kom meg i møte, så ble stoppet å manglet fangere osv, så må på full teknisk kontroll :( Men vist du kunne bare klippet dem av så jeg fikk fiksa det hadde jeg vært evig takknemmlig [-o<

Skal tenke på felgene :roll:

Hehe:P satt på de kabelskoene midlertidig bare for og kjøre hjem etter bytte til facelift lykter... bestilte helt nye kontakter fra koed som skulle byttes, men gikk vel i glemmeboka... jeg har de liggende en eller annen plass hvis du vil ha....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:P satt på de kabelskoene midlertidig bare for og kjøre hjem etter bytte til facelift lykter... bestilte helt nye kontakter fra koed som skulle byttes, men gikk vel i glemmeboka... jeg har de liggende en eller annen plass hvis du vil ha....?

har letet på koed men finner ikke kontakter:/ men vist du har liggende så vill jeg gjærne at du finner dem fram;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestillte ifra koed, skal se om jeg finner de i "delearkivet" hjemme ho gamlingene, må lete etter til faceliftlykter hvis du enda bruker disse vel og merke :P

kjøpte du de klare sorte blinkersene til framfangerne? mener de la i samme eska, så om du kjøpte de har du allerede fått de, men skal se imorra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...