Gå til innhold

s: 2003, 320it M-tech2


jon///M
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig pen bil. Hvordan går denne sammenliknet med 320d? Får veldig lyst på touring. Vet du noe om hvordan mulighetene for å få ut litt mer av disse motorene er? Hadde jo vært ålreit med nærmere 200hk i en slik touring :D

Hvordan er det med rust, steinsprut og riper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag har ikke kjørt 320d så det kan jeg ikke svare på, men jeg synes den er ganske morsom og kjøre. byr på litt mer sportslig kjøring iforhold til diesel versonen tror jeg. for og få ut mer hk så er vel chipp biligst, hvor stor virkning man vil få er jeg usikker på. men ess har jo komp kit til disse. har selv vurdert det, men da jeg allerede har en M5 så trenger jeg ikke noe som går fult så bra :P

skal ikke være noe rust på denne. hadde den inne for rust kontroll hoss strandveien auto i trondheim desember 08. di mente di fant rust dannelser i skøytene på dørene, panser og bakluke. (e46 har et kjent problem med rust på disse pannelene grunnet at di som fabrikerte disse delene brukte et fugemiddel i skøytene som trakk vann). dette fikk jeg byttet på garanti. fikk da også lakkert opp framskjermer, bak skjermer for og hindre at det ble fargeforskjell. så det skal være minimalt med riper der ivertfall. eneste som ikke er helt fin i lakken er vel frontfangeren. hadde egentlig planer om og lakke den før salg, men det er ting som kan diskuteres med en ev kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Vet om en som har ESS kompressor på 320i og da flytter det seg jo godt. Er utrolig fin bilen din, men står litt mellom denne eller en som har gått under halvparten med ca. samme utstyr, bortsett fra manglende M-tech og den har skinn. Vanskelig å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Vet om en som har ESS kompressor på 320i og da flytter det seg jo godt. Er utrolig fin bilen din, men står litt mellom denne eller en som har gått under halvparten med ca. samme utstyr, bortsett fra manglende M-tech og den har skinn. Vanskelig å velge.

er jo både fordeler og ulemper med skinn som med alcantara. skinn er lettere og holde rent. men jeg synes at alcantara er bedre og sitte i. og nå vet jeg ikke om bilen du har sett på har sports seter. men jeg synes ivertfall at sports setene er mye bedre og sitte i.

er du interisert så er det bare og slå på tråden så får vi tatt en prat. er som regel grei og få tak i på tlf. og er jeg opptatt slik at jeg ikke får tatt den der og da så ringer jeg tilbake så fort jeg får tid.

jeg er ivertfall veldig fornøyd med bilen. jeg trenger absolutt ikke og selge den, men da jeg garantert kommer til og handle hus ganske snart så kan det være greit og frigi litt kappital og lån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

har helt glemt denne tråden jeg. men fikk tatt inspection 1 service i går. skal ta bilde av service hefte og legge ut her. kommer vel til og legge den ut på finn.no iløpet av uka da jeg mener det er en bedre salgs side, (autodb siden var hovedsakelig for og lufte for salg)

jeg har i mitt eie byttet dempere/fjerer. olje, filter, luftfilter, pollenfilter, mikrofilter, bremseveske.

forige eier tok inspection 2 service like før jeg handlet bilen da med bytte av bremseskiver/klosser rundt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...