Gå til innhold

Noen som har erfaring med Schmiedmann?


roten
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Handla uorg radiator av dem i vinter.. Viste seg at lufteskruen i radiatoren var knekt.. Denne plastskruen har andre gjenger enn org lufteskrue har, go figure!

Etter en HAUG henvendelser med MASSE lovnader om ny skrue og 2!! org skruer i posten skjer det nada! De har lovd meg gang på gang å ordne dette, men ingenting skjer.. Så... Det pipler litt kjølevæske hele tia, kjempekult. Hvis jeg får skader på motoren som følge av dette vet jeg ihvertfall hvem som har skylda.. [-X

Har ved 2 anledninger bedt dem om å skru ut en skrue av en uorg radiator og sende meg siden de ikke fikk tak i enkeltskruer av leverandør.. No such luck.. Skikkelig irriterende dette.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt om Schmiedmann; Bestilte senkesett 21 april, det var ikkje på lager og skulle ta 10 dager å skaffe. Nå nermer det seg 21 juni, altså snart 3 måneder siden eg bestilte, og eg har enda ikkje fått senkesettet. Fikk mail igår om det er sendt (så da får eg håpe på det :) )

Ellers er schmiedmann bra. Bestilt der fleire gonger før, ingen problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handla der masse jeg og. De er greie å ha med å gjøre helt til ting går galt.. Får prøve å ringe dem i morra, kanskje de er litt mer hjelpsomme da.

Blir nok Koed i fremtiden her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Et spørsmål. La inn en bestilling 6. Oktober på potte til m40, monteringssett, og to rustskadeskjermer. Fikk ordrebekreftelse og at det var 13 dagers ventetid på en av delene. Har send flere eposter om spørsmål om hvordan det ligger Ann med pakken, men har ikke fått svar. ( er dette normalt)

Det er gått 13 virkedager på mandag og håper at de blir sendt i løpet av uken, eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål. La inn en bestilling 6. Oktober på potte til m40, monteringssett, og to rustskadeskjermer. Fikk ordrebekreftelse og at det var 13 dagers ventetid på en av delene. Har send flere eposter om spørsmål om hvordan det ligger Ann med pakken, men har ikke fått svar. ( er dette normalt)

Det er gått 13 virkedager på mandag og håper at de blir sendt i løpet av uken, eller hva tror dere?

Fikk svar fra dem nå og de sa at det var monteringssettet som var 1-2 uker ventetid på, og jeg kunne droppe denne og da ble pakken sendt i dag. Supert!

Og, de har fortsatt CAPS LOCK syken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...