Polardego Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Vi er tomme for Tuningart senkesett til E36 derfor har vi justert ned prisen på TA Technix til 2990,- til vi får det inn på lager igjen. Er det ikke samme settet? TA Technix = TuningArt Technix? Eller? Ja, samme produsent. TA er satt opp til 3490,- nå. Blir litt som VW og Skoda er billigere men har samme teknikk som VW. Vi anbefaler Tuningart i denne priskategorien når vi har det inne. Og det har vi nå. Skal du ha et bedre og dyrere sett har vi Vmaxx og Supersport Black Evo også på lager.
Polardego Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 Passer dette til e46 330d? 2490,-? Ja, vi selger det for 2890,- inkl. lenkearmene siden man trenger de uansett. Tom på lager nå, men får inn 10 sett i løpet av uka. Vmaxx er på lager.
Mrpusten Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Passer dette til e46 330d? 2490,-? Ja, vi selger det for 2890,- inkl. lenkearmene siden man trenger de uansett. Tom på lager nå, men får inn 10 sett i løpet av uka. Vmaxx er på lager. Går det an å booke med deg eller? (a)
Polardego Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Passer dette til e46 330d? 2490,-? Ja, vi selger det for 2890,- inkl. lenkearmene siden man trenger de uansett. Tom på lager nå, men får inn 10 sett i løpet av uka. Vmaxx er på lager. Går det an å booke med deg eller? (a) Booke kan du gjøre hos SAS eller Norwegian, men om du skal ha et sett så legger du inn bestilling via vår webshop.
Polardego Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 Passer det på E46 330CD? Ja, det skal det. Men send meg akselvektene på bilen din så skal jeg sjekke det.
Evopower Skrevet April 20, 2012 Skrevet April 20, 2012 Har dere coiloversett til E46, som er lik standardhøyde på M3 når det er stilt inn på det laveste? Demperne må ha ganske lang vandring, så det følger hullene på rallycrossbanen. Fjørene må være myke, rundt 7kg/mm, og demperne må kunne stilles ganske trege på rebound og harde på bound. Jeg spør for å høre om dere har et billigere alternativ til de andre leverandørene som leverer til mine ønskede spec: -øhlins -proflex -sellholm -K-sport.
Polardego Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Har dere coiloversett til E46, som er lik standardhøyde på M3 når det er stilt inn på det laveste?Demperne må ha ganske lang vandring, så det følger hullene på rallycrossbanen. Fjørene må være myke, rundt 7kg/mm, og demperne må kunne stilles ganske trege på rebound og harde på bound. Jeg spør for å høre om dere har et billigere alternativ til de andre leverandørene som leverer til mine ønskede spec: -øhlins -proflex -sellholm -K-sport. Da er ikke dette settet for deg, da må du opp til det du nevner over her evt. Spax eller H&R
haakon85 Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Kommer det noen røverkjøpssett til E39 etter hvert? Tenker på noe ala tuningart kitet dere har til E36/46. Det billigste på netshopen per i dag er TA sitt til 3.990,-.
Polardego Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Kommer det noen røverkjøpssett til E39 etter hvert? Tenker på noe ala tuningart kitet dere har til E36/46. Det billigste på netshopen per i dag er TA sitt til 3.990,-. Kommer nok ikke noe billigere der, men du har jo 10% rabatt på det settet.
haakon85 Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Kommer nok ikke noe billigere der, men du har jo 10% rabatt på det settet. Jeg har det i kikkerten skal jeg si deg. Hvordan er dette settet komfortmessig? Må jeg teipe fast fyllingene eller fungerer det bra selv om veien er infisert av telehiv?
Polardego Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Kommer nok ikke noe billigere der, men du har jo 10% rabatt på det settet. Jeg har det i kikkerten skal jeg si deg. Hvordan er dette settet komfortmessig? Må jeg teipe fast fyllingene eller fungerer det bra selv om veien er infisert av telehiv? Har ikke hørt noe negativt ang. det, er nok ikke bøttestivt men stivere enn orginalt.
brunsame Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Noen som har kjøpt dette kittet og kan si litt om stivhet å sant? Vurderer å kjøpe til min reserve banebil, men frykter det blir litt slappt?
M|Fjeld Skrevet Juni 21, 2012 Skrevet Juni 21, 2012 Noen som har kjøpt dette kittet og kan si litt om stivhet å sant? Vurderer å kjøpe til min reserve banebil, men frykter det blir litt slappt? Har dette på min(som brukes daglig) og er veldig fornøyd med stivheten, ikke for stivt eller for mykt Skal man leke seg litt på bane så kan det fort bli litt mykt(tror jeg, forskjell fra sjåfør til sjåfør). Fordelen er at det er billig, og kontra originalt er forskjellen enorm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå