S.Arnesen Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Medlemskapet skal vel følge kalenderåret, på medlemskortet mitt står det gyldig til 31.12.2010, dette er uavhengig om jeg har betalt i mars, juni eller senere av året. Se medlemskortet ditt hva som gjelder. Medlemskapet er ifra når du melder deg inn til samme tid neste år. Jeg sendte innmeldings skjema i midten av januar 2010, og medlemskapet går ut januar 2011.....
Lars89 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Har forsåvidt bare positive erfaringer med BMWCCN. Mye hyggelige folk i styre osv, men akkurat registrerings-biten sliter de med. Og så er det hjemme-siden da... Kan ikke skjønne hvorfor BMWCCN skal være såpass "amatør" i forhold til f.eks VACN. Penger må det da være nok av?
maartn Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Forskjellen mellom VACN og BMWCCN er at hos CCN koster det 50 kroner i innmeldingsavgift, ellers er prisene like. Så det er noe som fungerer i VACN som ikke fungerer i CCN.
FredrikE24 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 meldte meg inn i klubben ifjor sensommer, ventet på faktura, da BMW dagene kom med stormskritt, måtte da få hjelp av Dr_s her på forumet da ordnet det seg på 3 dager, fikk faktura dagen for avreise til Våler, fikk betalt og stemplet medlemskort i banken og reiste oppover blid og fornøyd! Var rimelig flaks at det gikk så akkurat. Skjønner at dette går på frivilig basis med tanke på driften av klubben og at det må gjøres innimellom alle private gjøremål, er glad for at de som drifter klubben brenner for å ha en slik klubb som vi andre BMW entusiaster kan være med i og dere som drifter BMWCCN skal ha all ære! Men synes det tok rimelig lang tid å bare få fakturaen tilsendt, veldig lang tid, uten å synse noe om grunnen.
oddis Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Hadde ikke klubben en lønnet administrasjonsarbeider som tok seg av disse sakene 1 gang hver 14. dag. Hedi har sluttet i den jobben? Dette med registerings og tilbakemeldingsbiten pr. epost ser åpenbart ut til å være et problem, og noe man må prioritere å ta tak i. Jeg mener isolert sett at man burde ansette noen i en så stor klubb som har en dedikert oppgave. Hvis vi kan betale et firma for å lage hjemmesider til klubben kan vi fint betale noen til å administrere. VACN er ihvertfall en klubb å se opp til rent adminmessig. Men jeg vil nå påstå de har sine svakheter på andre felt, uten av jeg vil gå videre inn på det.
Hawkon88 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Jeg kan ikke huske å ha sett mangel på penger. Peppes tilkjørt på døren, nok til å ete seg mett på når jeg var med på årsmøtet for noen år siden. Ikke er jeg noe mer enn et vanlig medlem heller.. Det som også hører med til historien er at jeg meldte meg inn, og ting gikk greit (mottok velkomstpakka osv) og etter 1år glemte jeg å betale, eller tenkte å melde meg ut eller hva det nå var.. 1år senere mottok jeg en ny medlemsfaktura, som jeg da betalte. I hele perioden (inkludert året jeg ikke betalte) mottok jeg Fahrfreude.. Når sant skal sies, overførte jeg 30kr til Maze for en dvd som kunne kjøpes via bimmers i 2007? kanskje med engang jeg meldte meg inn i Bimmers. Den mottok jeg aldri, selvom jeg merket innbetalingen ihht opplysningene, og sendte pm til maze mener jeg.
Glenno Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Prøv med samme tråd på bmwccn fora. Legg gjerne inn et forslag til kommende årsmøte.
maartn Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Personlig skjønner jeg ikke hvordan man bruker CCN sitt fora. Link gjerne til tråd den som lager dette.
Lars89 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Det er ikke vanskelig, bare ekstremt lite brukervennlig. Hadde de hatt samme aktivitetsnivå som her inne hadde det bare blitt kaos. Nytt forum er vistnok rett rundt hjørnet, men det er blitt sagt i månedsvis, hvis ikke årevis nå. Ene lokalavdelingen (rogaland) har 10x bedre hjemmeside/forum enn hovedklubben. Henger ikke på greip...
S.Arnesen Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Prøv med samme tråd på bmwccn fora. Legg gjerne inn et forslag til kommende årsmøte. Når er neste årsmøte?
S.Arnesen Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 27. Mar Årsmøte, Mortens kro Gjelleråsen Hvor er det henn? Edit: Fant det ut...
rt007 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Skrevet Mars 18, 2010 Fikk omsider giro for innmelding i posten i dag:) Ting skjer tydeligvis da....det tar bare litt tid:P
Fliid Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 For de av dere som er medlemmer av klubben så er innkalling til årsmøte postlagt forrige Fredag. DVSmange har nok fått, der står noe så flott som "regnskap" ny nettside er oppført. Så bok syting om nettsiden og bla bla, det er blitt lovet, bla bla. Den er på vei. Kroner er brukt, den er på vei. Ikke minst, kom på årsmøtet ! : ) Dere som ikke er medlemmer, bli medlemmer. Få med dere det som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå