Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ett såpass strøkent interiør selges komplett for 5000,- er det nesten en skam at dere ber om flere bilder. Dette er i mine øyne ett av di kjøpene hvor man lukker øynene og håper at selger ikke skjønner hvor underpriser det han selger egentlig er.

Free bump for ett lekkert interiør til en heftig sum!!

Skrevet

Etter min mening, er det ikke skam å spørre etter bilde, har opplevd selv at selger tok bare et bilde av interiøret og sier alt er strøken og prisen var rimelig, jeg kjørte ca 450km for å kjøpe den, men nei den var ikke strøken, hull og ødelagt. Handelen ble avbrutt. :evil:

Dette til orientering, håper jeg ikke ødelegger dette trådet,

5000,- for sportsinteriør er billig og lykke til med salget :D

Skrevet

Okei, jeg trodde det var bildet av hans interiør lenger opp her? hvis ikke så er det klart at man kan snuse litt etter bilder..men dog, jeg solgte mine framstoler som var hull i for 6000,-...så 5000,- for et "strøkent" HELT interiør med ALT er så billig at jeg griner.

Skrevet

Da ble kjøper lurt PenguiN... Får komplett M3 til 10-12K

Jeg har evt nærmere 60 mil og kjøre og vil helst slippe bomtur.

Beklager OT!

Skrevet

Lurt? han så hva han fikk tilbud om å kjøpe og betalte på stedet og tok med seg stolene. Er ikke å bli lurt det. Om du mener han betalte en høy pris er en annen sak, men ikke kall det å lure folk.

Nok OT :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilen er ikke røyka i:) Måtte se på 4 bmwer for å finne en uten wunderbaum eller røyk lukt.. Så det er jo et lite pluss da...

Har nok sannsynligvis kjøpere når jeg kommer hjem om 3 uker, men ingen som har bekrefta noe enda.. Kan gjerne skru ut selv før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...