quatro84 Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Hei! har en BMW E36 320ia cab. begge front rutene går bare opp/ned ca 3-4 cm om gangen. noen som vet hva dette kan være? bakrutene går greit. kan det være et eget rele til frontrutene som er gåent? før dette problemet hadde jeg også problemer med fører vinduet. det må hjelpes opp. har fortsatt dette problemet.. muligens svak el motor på vinduet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 17, 2010 Share Skrevet Mars 17, 2010 Jeg holder en knapp på at det er motoren som er begynt å bli dårlig og ikke klarer å drive vinduene skikkelig. Når det oppstår for mye motstand er det et rele som slår ut motoren, slik det egentlig skal gjøre om man har noe i klem mellom ruten. Broren min hadde dette problemet på begge forvinduene sine, men etter å ha byttet motor på førersiden ble problemet løst på den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 takker. skal skjekke opp i det her for motoren på pasasjersiden skal være bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 sheissssse @£@$!!! byttet motoren men alt er som før. trykker ned knappen og vinduet går bare opp/ned 3-4 cm. noen som har vert borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Kan være det må "initialiseres" på nytt, dvs at motoren må lære stoppe posisjoner på topp og bunn, slik den vet når den skal stoppe. En kompis snakka om dette da tak luka på min e39 ikke ville gå automatisk igjen. Men i hans tilfelle hadde strømmen vært koblet av, og da måtte alle vindu og takluke initialiseres på nytt. Var noe med å holde nede knappen mens vinduet var helt oppe, og så kjøre det ned og holde inne der eller noe slikt. Usikker på prossedyren på dette. Men kan være noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Kan være det må "initialiseres" på nytt, dvs at motoren må lære stoppe posisjoner på topp og bunn, slik den vet når den skal stoppe.En kompis snakka om dette da tak luka på min e39 ikke ville gå automatisk igjen. Men i hans tilfelle hadde strømmen vært koblet av, og da måtte alle vindu og takluke initialiseres på nytt. Var noe med å holde nede knappen mens vinduet var helt oppe, og så kjøre det ned og holde inne der eller noe slikt. Usikker på prossedyren på dette. Men kan være noe slikt heisann! her også lest det her! jeg har prøvd metoden tidligere uten hell! men skal prøve en gang til nå som jeg har ny motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Kan være det må "initialiseres" på nytt, dvs at motoren må lære stoppe posisjoner på topp og bunn, slik den vet når den skal stoppe.En kompis snakka om dette da tak luka på min e39 ikke ville gå automatisk igjen. Men i hans tilfelle hadde strømmen vært koblet av, og da måtte alle vindu og takluke initialiseres på nytt. Var noe med å holde nede knappen mens vinduet var helt oppe, og så kjøre det ned og holde inne der eller noe slikt. Usikker på prossedyren på dette. Men kan være noe slikt heisann! her også lest det her! jeg har prøvd metoden tidligere uten hell! men skal prøve en gang til nå som jeg har ny motor Står sikkert noe om det en eller annen plass på WWW. Jeg måtte gjøre dette på takluka mi, opne opp vippen og holde inne knappen i 20 sek, så opne luka helt bak og holde der i 20 sek, etter det gikk den som en prest nedover kirke gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå