veglin Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Hei Lurer på om en viss Alpin hvit 318is,var helt original,blått skinn,AC! reg nr: PC 81767 mulig ombygd til M3,om den er på veien et sted,eller står den å rotner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Ifølge skiltsøk går den i Bergen, en som heter Andre Faugstad som eier den. Sist Eu-godkjent 25.09.2008. Sjekker opp skilt ved å sende en SMS til 2282 f.eks --> Regnr PC81767 til 2282 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 I følge vegvesen.no så ser det hvertfall ut som om den er registrert ennå. Så det er nok bare å ringe dit, for å få navnet på nåværende eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen221290 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 den går i bergen ja,å den er langt ifra råtnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 har du sett den?? Vet du om den er ombygd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 lurer bare på åssen det går med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Fra sist den ble solgt: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... img5662107 Bård på forumet som solgte. Ligger en tråd på den her et sted, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Jeg så denne bilen "live" på et bimmers treff rett før jul. Ombygd til m3 ja, meget pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Føler jeg har sett den før en gang, men det er mulig det bare er en som likna! Ser den er solgt ny her i Arendal i vertfall, gamle Arendals skilter Men den var jo blitt utrolig fin da, det må jeg jo si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Jeg har selv møtt bård, og sett en av bilene han hadde før denne. Virker som en utrolig ordentlig kar som virkelig kan sakene sine... Hadde jeg vært i markedet for en e36 m3, kunne jeg godt vurdert den hvite ombygde han solgte- da jeg VET at alt er gjort ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Nydelig! hehe Var bruttern som eide den når den var Is! Har ligget mye sidelengs oppi dalenen her,å i tønsberg! nydelig drifting bil,var selv av veien med den en vinter,ødelagte kanalen litt! er det en på forumet som eier den? lurer på om han har noe av de han plukket ut! Den M42 motoren tåler hvertfall hjuling,gikk gjennomsnitt på 5000rpm! gjort en bra jobb han som bygde den om,kosta pån penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 utrolig nydelig bil... og jeg som ikke er så fan av e36 engang...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Den der så sinnsykt strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Skulle vel være min dette ja Kjøpte den av Bård for en liten stund siden, så den står ikke å råtner nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 sånn så den ut før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå