advannor Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Rå kjerre!! Spotta denne ved Shell i Ytre, får ett par uker siden. Stemmer nok det ja, hehe. reker rundt i disse trakter altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Hehe, seff. Moren min er fra en gård på Flateby og har masse familie rundt om Enebakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Aha, såppas ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Hvor stivt er black evolution egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Bak er det helt greit, forran er det jo hardhetsjustering så der kan det bli veldig mye hvis du vil meget fornøyd, har ikke hatt noe trøbbel med subbing bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Bak er det helt greit, forran er det jo hardhetsjustering så der kan det bli veldig mye hvis du vil meget fornøyd, har ikke hatt noe trøbbel med subbing bak Bare foran? trudde det var enten begge eller ingenting på coilovers jeg? tenkte mer på om det er stivt nok så det ikke krenger så fælt. liker gjerne at bilen hopper og spretter litt langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Ja bare forran, er jo demper å fjør hver for seg bak. Liker det ganske stivt selv, har bare skrudd litt for å teste. kjører ganske stivt forran, Synes nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Dette blir heftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Ja bare forran, er jo demper å fjør hver for seg bak. Liker det ganske stivt selv, har bare skrudd litt for å teste. kjører ganske stivt forran, Synes nå jeg er det separat på alle coilovere til de bila, eller kommer det ann på hvilket merke du kjøper? sikkert dumt spørsmål, men trudde greia med coils var at det var demper og fjær i ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Det kommer ann på type å merke, men vil ikke kalle dette 100% coilovers ,hvertfall ikke bak er jo egentlig bare justerbart. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Sjekka opp litt nå, og KW v2 er også separat bak på m3, så er nok bare sånn det er på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Må bygge om vis man ikke skal ha separat bak. men hvordan dette er og godkjenne er vel noe annet? jeg kjører KW V2 med litt andre stab stag osv. mer en stiv nok min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Må bygge om vis man ikke skal ha separat bak. men hvordan dette er og godkjenne er vel noe annet? jeg kjører KW V2 med litt andre stab stag osv. mer en stiv nok min Ja men på kw v2 har du jo hardhetsjustering bak. Det er det ikke på billige coilovers, og da er jeg redd det blir for mykt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Må bygge om vis man ikke skal ha separat bak. men hvordan dette er og godkjenne er vel noe annet? jeg kjører KW V2 med litt andre stab stag osv. mer en stiv nok min Ja men på kw v2 har du jo hardhetsjustering bak. Det er det ikke på billige coilovers, og da er jeg redd det blir for mykt? kan gå fra mykt til helt ubrukelig det, jeg kjørte hele sesongen med null klaring bak og det subba ikke mye når det ble justert hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Må bygge om vis man ikke skal ha separat bak. men hvordan dette er og godkjenne er vel noe annet? jeg kjører KW V2 med litt andre stab stag osv. mer en stiv nok min Ja men på kw v2 har du jo hardhetsjustering bak. Det er det ikke på billige coilovers, og da er jeg redd det blir for mykt? kan gå fra mykt til helt ubrukelig det, jeg kjørte hele sesongen med null klaring bak og det subba ikke mye når det ble justert hardt Ikkesant, KW er gull. hadde hardhetsjustering på cosworthen, men er redd jeg ikke har råd til det nå, så derfor jeg vurderer om de er stive nok uten justering. om det krenger mye osv. hvis bilen hopper og spretter langs motorveien er det stivt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå