Gå til innhold

Re: Min E36 325i Stance coupe. | SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Bak er det helt greit, forran er det jo hardhetsjustering så der kan det bli veldig mye hvis du vil :) meget fornøyd, har ikke hatt noe trøbbel med subbing bak :)

Bare foran? trudde det var enten begge eller ingenting på coilovers jeg? tenkte mer på om det er stivt nok så det ikke krenger så fælt. liker gjerne at bilen hopper og spretter litt langs veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare forran, er jo demper å fjør hver for seg bak. Liker det ganske stivt selv, har bare skrudd litt for å teste. kjører ganske stivt forran, Synes nå jeg :P

er det separat på alle coilovere til de bila, eller kommer det ann på hvilket merke du kjøper? sikkert dumt spørsmål, men trudde greia med coils var at det var demper og fjær i ett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bygge om vis man ikke skal ha separat bak. men hvordan dette er og godkjenne er vel noe annet? jeg kjører KW V2 med litt andre stab stag osv. mer en stiv nok min :)

Ja men på kw v2 har du jo hardhetsjustering bak. Det er det ikke på billige coilovers, og da er jeg redd det blir for mykt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bygge om vis man ikke skal ha separat bak. men hvordan dette er og godkjenne er vel noe annet? jeg kjører KW V2 med litt andre stab stag osv. mer en stiv nok min :)

Ja men på kw v2 har du jo hardhetsjustering bak. Det er det ikke på billige coilovers, og da er jeg redd det blir for mykt?

kan gå fra mykt til helt ubrukelig det, jeg kjørte hele sesongen med null klaring bak og det subba ikke mye når det ble justert hardt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gå fra mykt til helt ubrukelig det, jeg kjørte hele sesongen med null klaring bak og det subba ikke mye når det ble justert hardt :)

Ikkesant, KW er gull. hadde hardhetsjustering på cosworthen, men er redd jeg ikke har råd til det nå, så derfor jeg vurderer om de er stive nok uten justering. om det krenger mye osv. hvis bilen hopper og spretter langs motorveien er det stivt nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...