Sund.M3 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Takker så mye folk Kul look! virkelig fått til noe eget Hva er felgdimensjoner og ET?EDIT: så specsa på dem nå..er det ET20 foran uten spacere? trudde det bygde lenger ut men Det er 3mm spacer på de bildene, ellers hadde det subbet i demperen teaser bilde va jo helt rått!! Skal jo sies at bilen så meget bra ut! Eneste visst æ skal kikke på noe! ka i gudsknækte kneskåle e d som har skjedd me tanklokke?? Ps. så ut som det va nåkka rotat i kofførtn! Hehe, det ble ikke lakkert, også ville jeg gjøre noe nytt her Må være litt rotete baki der Er toning av ruter med i planleggingen? Blitt litt mer helhet med tanke på sota lykter rå den hjulstilling bak da hvilke hjul er det? Merke,et, dim? Konge !! Hadde hvert litt fint, men da skal alle være like, og ikke mye, er ikke glad i svarte ruter Det er ac schnitzer rennsport 1 , Forran: 8.5" ET20 Bak: 10" ET33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Savner coupé'n nå gitt Dette nærmer seg vel helt etter min smak! Blir ikke feil å se live til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Da har jeg tatt noen nye bilder Må jobbe litt med fram hjula ser jeg, litt mere spacer og camber Nå er den klar til C&C på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Eneste jeg synes du burde gjøre er og fjerne stickerbombinga på håndtak og tanklokk, denne er så clean at dette bare ødelegger for mye i mine øyne, ellers er dette helgromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Denne var blitt feit! Akkurat slik en rød coupe skal være, bortsett fra tanklokket da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Takktakk Makan til folk hater stickerbombing da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 dette er malen på korleis en e36 skal sjå ut, perfekt! eneste eg kunne tenkt meg personlig er sota ruter å gt vinga trur det hadde blitt prikken over i-en (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Grom E36! Ble bra med nye felger og høyde Må si meg uenig i sota ruter ^ synes ikke det hører hjemme på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Kikka på denne i dag. Helt riktig!! Fet som fy! Litt mye stickers, men nå skal vi ikke henge oss opp i bagateller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Grooooom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Denne var jo minst like grom i virkeligheten som på bilder Meeen litt kritikk må til : fiks frontfangeren da stickerbombinga var rå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Kikka på denne i dag. Helt riktig!! Fet som fy! Litt mye stickers, men nå skal vi ikke henge oss opp i bagateller Takker så mye Hehe stickers er kos ;P Denne var jo minst like grom i virkeligheten som på bilder Meeen litt kritikk må til : fiks frontfangeren da stickerbombinga var rå ! takk, Det er godt å høre er dsv mye justering som må til rundt om møkkajobb men må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 En ting var utseende på denne, men fytti grisen for en lyd! Hva for eksos har du? rakrør hele veien eller? rått uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Nesten garantert catback fra DTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå