Tiller Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Pen coupe, men det første jeg ville ha byttet ut er baklyktene. Fy, de var ikke pene. Kjøp noen orginale med hvite blinkere/m3 Jeg synes crystal clear baklykter er pent jeg da. Gir rumpa en liten facelift. Ser at det er mange som kaller de vanlige hvite/røde baklyktene for M3 lykter, det er litt feil. Det er bare vanlige baklykter som en kunne få hvite som ekstra. Altså ikke spesielt for M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Crystalclear er ikke pent, iallefall ikke på en rød bil.. Facelift og facelift, første man legger merke til er jo at lyktene er byttet, da er det failet i mine øyne.. man sier vel m3 baklykter for at de først kom til m3, men mulig jeg surrer... Det er iallefall ikke feil å kalle dem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Kan si meg enig i at det ser litt mindre penere ut på rød bil, hadde det på en svart bil selv og synes det så bra ut. Men det er jo smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Må si meg litt enig i dere, men det er ikke første jeg bytter fant også ut i dag att det er senk bak på den xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Må si meg litt enig i dere, men det er ikke første jeg bytter fant også ut i dag att det er senk bak på den xD Er det kun senk bak og ikke forrand? Pleier å være omvendt da de som regel ser lavere ut bak enn forrand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Det jeg synes var litt merkelig xD skal glo litt mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 EN orginal E36 ser som regel litt lavere ut bak enn forrand, så når folk senker de så pleier man som regel å senke den mer forrand enn bak. Derfor jeg synes det er utrolig rart om bilen din kunn er senket bak..... Hvordan så du det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goggentess Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 flott bil dette (Y) haifinne er kult kanskje soting i bak ruta og sidene bak? er iallfall lov:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Veldig liten oppdatering Montert grøftelysa Frontsett og bass er inne + noe smått som lys pærer og div innvendig for å bli komplett der Skulle dra og skaffe meg senk men selvøflgelig ryker diffen dagen i forveien så da gikk pengene dit -.- ganske kjipt men også litt fint siden den virket rimelig sliten, og da kan jeg også skaffe en med sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Slenger opp noen bilder jeg Også en ufin ting Begynnt å bli rett nå Bestillt deler for 10 lapper nå, så nå er det M-tech rundt om, + lakkering å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Kjipt :/ så nå er det M-tech rundt om Tror dette kan bli bra,ZhilleN her inne har vel noe av den samme fargen å denne blir noe i nærheten av det,så blir det knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Hehe babjorn hvis han har brilliantrot så er det Samme fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 Hehe , har det vettu ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Haha sjeldent møte da gitt er ikke mange av den fargen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Har surret meg til en "skisse" hvis jeg kan kalle det det, hvertfall, sånn her er planen når den blir ferdig ! synes det blir flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå