advannor Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Har montert camber justering forran, tatt av hjelpe fjøra forran og justert mere camber bak Driver å jobber med fitment om dagen Ble mye bilder, men bilder liker man På bil Med camber Og det ble veldig langt inn, da gjør man slik Resultat (in progress ) Fant ut at jeg bare hadde tatt bilder fra høyre side menmen, enjoi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Har montert camber justering forran, tatt av hjelpe fjøra forran og justert mere camber bak Driver å jobber med fitment om dagen Ble mye bilder, men bilder liker man På bil Med camber Og det ble veldig langt inn, da gjør man slik Resultat (in progress ) Fant ut at jeg bare hadde tatt bilder fra høyre side menmen, enjoi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 tøøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 I forhold til stance så er du på rett vei, og jeg liker stanca biler. Men jeg syns det kommer til et punkt hvor det går for langt noen ganger, dessverre. bakfra ser det ut som bilen har havarert Men det er jo inn om dagen så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Dette liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Jeg syntes det er kult at noen går "all the way" på bilene sine, men tviler på at jeg hadde hatt den cambern på daily drivern min Bilen din ser drit bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 bilen ser jo utrolig bra ut, men vinkelen på bakhjulene blir alt for mye for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Hadde vært tøffere hvis du hadde gått for en mer clean look på bilen, den cambern bak er brutal og ødelegger litt av den fete looken du har Pass på så det ikke blir for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Hadde vært tøffere hvis du hadde gått for en mer clean look på bilen, den cambern bak er brutal og ødelegger litt av den fete looken du har Pass på så det ikke blir for mye! Vil vel si dette her er clean look? dette er jo helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 I mine øyne er ikke så mye camber en clean look akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 I mine øyne er ikke så mye camber en clean look akkurat camber har vel ikke noe med clean look og gjøre men er helheten på bilen du må se på. denne bilen har en perfekt helhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 camber har ikke så mye med clean look, men stickers på tanklokket er med på å ødelegge en clean look. Men syns han har fått til en bra look, bare for mye camber for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Hehe, bak så er det langt i fra mye camber, men forran er det mye akuratt nå synes bilen ser helt skada ut , fant ut at den må ned forran + litt camber , så nå er det bare å finne "min" fitment det skal bli mindre camber forran, men tvilsomt det blir noen ekstrem endring bak er litt gira på å få til noe ikke alle har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Synes dette så kjempe bra ut! Syns denne er clean, men med tøffe detaljer som gir den litt mer personelighet... keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 hvor mye oppnår du å få den ned med å fjære hjelpefjæra ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå