M|Fjeld Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Aah.. Dette ble pent! Få film på lyktene nå så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Dette ble veldig bra. Pøs på med bilder når du får på m-listene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Passa godt med svart tak! Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Dette har jeg venta på! Ble dritbra det her, litt enig ang. at speila skulle vært røde. Men noen må jo skille seg ut i mengden også da M-lister gjør utrolig mye, blir bra når du får på de Dette så jo lekkert ut! mye bedre enn sist jeg så den, med svart fanger og litt sånn shabby Haha, sånn som min er nå? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Aaaaahh, DIGG! Sjaluuu? neey ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Misunnelig kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 takker for ros morro med innspill folkens, usikker ang speilene, om jeg skal ha org eller disse , evt org m3 speil da , får se men svart er årets farge på dem xD skal pøøse på med bilder , har litt små fiks neste uke, må bytte hardykobling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Dette ble jo lekkert! Gratulerer med en STRØKEN bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Dette ble jo lekkert! Gratulerer med en STRØKEN bil! Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Råå bil.. Digger de felgene. Er det orginale BBS felger? Nei, er replika, kjøpt i england, har ikke noe mer info om hvor dem kommer fra xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Den ble jo virkelig fin! Må vær digg å ha nylakka bil Synes ikke avatarbildet til passa helt til bilen nå da ... her er et nytt: Er sefølgelig helt opp til deg om du vil bruke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Hehe, tar den i bruk jeg takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Tatt noen nye bilder, gjennstår fortsatt litt små plukk. menmen, travle dager xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Tatt noen nye bilder etter senking og fanger justering. den stoppa her om dagen å ville ikke starte igjenn, men fikk bytta veivaksel sensoren for andre gang, da fyrte den Ja, mangler blinklys og justere fngeren bedere xD Neste nå må være å få på m-listene, camber justering forran og bak, nye dekk, og bredere spacer bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 helt sjefs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå