Gå til innhold

Reparasjon av kantkjørt felg og lakkering i oslo

Alex88
 Share

Anbefalte innlegg

Er en kar på enten Bryn eller Bjerke,husker ikke helt - han er visstnok en trollmann med skadde felger.

hmm, kan det være Sunnås eller no? Tror ikke han lakkerer felger, hvis vi tenker samme trollmannen :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkpartner på bryn...i underetasjen til Møller...eller så har du en fyr i minnesund som fikser alle fire ferdig lakka for 2000kr...Da fikser han kanter og lakker i valgfri farge:)

Oi? Adressen til denne fyren da? Er det firma eller noe han driver med på fritida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overskriften sier, noen som vet et bra sted som kan fikse "lett" kantkjørte felger og lakkere dem svarte? Helst i oslo området.

Felgene det gjelder er BBS CH 19"

Tror du kjørte inn bak meg ved rundkjøringa på Tåsen for en liten stund tilbake? Jeg kjørte en sølvmet. senka Audi A4 Sedan med S4-styling og klistremerker i bakruta.

Tøff 328 du har iallefall :)

Uansett, det jeg skulle si...hvis felgene er veldig lett kantkjørte så tar det 30 min. pr. felg å file litt med en veldig fin fil og deretter pusse over med sandpapir slik at du kun trenger å betale for lakkering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkpartner på bryn...i underetasjen til Møller...eller så har du en fyr i minnesund som fikser alle fire ferdig lakka for 2000kr...Da fikser han kanter og lakker i valgfri farge:)

Oi? Adressen til denne fyren da? Er det firma eller noe han driver med på fritida?

Regner med du vil ha info til han i minnesund?

Mener han jobber hos Gunnar Hippe...Han tar det på jobben, tar ca 14 dager..men da får iallefall STRØKNE felger...Han lakkerte med Azev A felger som var megakantkjørte...Lakka dem sort blank...Og det som var litt morro var at når pappa hadde bilen og han parkerte inntil fortauskanter, så overlevde felgene..ingen skraper eller noe...bare litt avflassing:) og siden felgen nå var svart hele veien inn så så man ingen skader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overskriften sier, noen som vet et bra sted som kan fikse "lett" kantkjørte felger og lakkere dem svarte? Helst i oslo området.

Felgene det gjelder er BBS CH 19"

Tror du kjørte inn bak meg ved rundkjøringa på Tåsen for en liten stund tilbake? Jeg kjørte en sølvmet. senka Audi A4 Sedan med S4-styling og klistremerker i bakruta.

Tøff 328 du har iallefall :)

Uansett, det jeg skulle si...hvis felgene er veldig lett kantkjørte så tar det 30 min. pr. felg å file litt med en veldig fin fil og deretter pusse over med sandpapir slik at du kun trenger å betale for lakkering :)

Tusen takk. Hehe, det er en stund siden men husker det jeg. Du hadde vel en "bmw" spoiler bak på audien, hvis jeg ikke husker feil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg stikker en tur innom dekkpartner å spør, man kanskje jeg kommer til å spørre deg om han karen i minnesund :wink: Takk for tipset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du vil ha info til han i minnesund?

Mener han jobber hos Gunnar Hippe...Han tar det på jobben, tar ca 14 dager..men da får iallefall STRØKNE felger...Han lakkerte med Azev A felger som var megakantkjørte...Lakka dem sort blank...Og det som var litt morro var at når pappa hadde bilen og han parkerte inntil fortauskanter, så overlevde felgene..ingen skraper eller noe...bare litt avflassing:) og siden felgen nå var svart hele veien inn så så man ingen skader...

Hippe ja. Det er dit jeg skal med CH-felgene og etterhvert Alpinaene. En kompis lakkerte sine der også for kr.2000,- og de var ikke kantkjørte når han leverte dem. Resultatet ble iallefall strålende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...