Gå til innhold

gutta som virklig kan karosseri arbeid!

bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ærlig talt så liker jeg den. Grunn: den er feeet. En annen grunn er at det er "one of a kind" Ikke min favoritt, men alle som har jobba litt selv med kaross skjønner at dette er ikke noe man bare gjør i farta.. De brukte ikke særlig lang tid på dette heller. Såg akkurat denne episoden på tv. Den skiller seg ut hvertfall. Hadde ikke skjemtes med å eie den for å si det slikt. I dag ska det litt til for at folk skal snu seg etter bilen sin... Denne gir nakkesleng på folk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil se noen som har peiling og ikke tar noen snarveier, prøv disse gutta her og se på prosjektene deres http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery&gallery=13

oI. Disse virka jo litt glupere enn de der pakistanerne (eller hvor i f.. de er fra) Digga den der Ford`n fra `28.. Boyd Coddington stil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han pakistaneren i chop chop bruker 0,5 mm plater og hvis du lener deg på bilen blir det bulk, jeg så de første programmene som han kom til england, 1mm var for tykt de kunne han ikke bøye som han ville. De hadde litt plunder med og skaffe tynnt nok stål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan å forme ting iallefall, men ting ser jo ikke ut! Og mange elementære ting slurves det med. Men i England kan man fint registrere en sofa eller et spisebord som bil, bare man går gjennom en liten basic test (!).

Den første E36n brant jo ned, som hadde M42 motor. Så erstattet de den med en E36 325 og bygde videre. Han Leepu (som forøvrig er fra Bagladesh (rettskriving?)) fikk sammenbrudd etter at den brant.

De bygde også en Golf 2 om til 4x4 med Subaru Impreza 280hk motor, som hittil er den råeste i mine øyne! Syk billig enkelte ting er i England iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...