bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 hehe. driti på et ark og bretta det 3 ganger og bretter det opp igjen. men sånn fra spøk til revolver. trur han har sett for mye på donald duck og batman:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Ærlig talt så liker jeg den. Grunn: den er feeet. En annen grunn er at det er "one of a kind" Ikke min favoritt, men alle som har jobba litt selv med kaross skjønner at dette er ikke noe man bare gjør i farta.. De brukte ikke særlig lang tid på dette heller. Såg akkurat denne episoden på tv. Den skiller seg ut hvertfall. Hadde ikke skjemtes med å eie den for å si det slikt. I dag ska det litt til for at folk skal snu seg etter bilen sin... Denne gir nakkesleng på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Hvis dere vil se noen som har peiling og ikke tar noen snarveier, prøv disse gutta her og se på prosjektene deres http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery&gallery=13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 se spesielt på den gamle forden nb! jævelig mye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Hvis dere vil se noen som har peiling og ikke tar noen snarveier, prøv disse gutta her og se på prosjektene deres http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery&gallery=13 oI. Disse virka jo litt glupere enn de der pakistanerne (eller hvor i f.. de er fra) Digga den der Ford`n fra `28.. Boyd Coddington stil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 hehe. så på den toyotaen der. fytti. mange bilder:P var vele bare ramme nr som ikke ble laget på nytt på den:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Disse gutta er fra finland, og skal dere slå dem må dere stå tidlig opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Han pakistaneren i chop chop bruker 0,5 mm plater og hvis du lener deg på bilen blir det bulk, jeg så de første programmene som han kom til england, 1mm var for tykt de kunne han ikke bøye som han ville. De hadde litt plunder med og skaffe tynnt nok stål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Hehe, jaja, de gjør nok jallaarbeid, men bilen likte jeg fordi den skilte seg ut. Kankskje litt for bred for min smak men dog. Kult at Finlenderne er så gode. Setter skandinavia på kartet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 haha:P samme som skoda da? var og så på den nye husker ikke hva det var men skoda var det vertfall. og der kunne man med c stolpen bøye platene:P og fjæringa på den trur jeg de hadde tatt fra en 15 år gammal bil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Så ut som om de finnene visste hva de drev med ja! Syke mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 hehe:P ja så det var ei sånn olje shake som skulle ha den toyotaen. han betalte sikkert en kleklig sum for moroa:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Må vel være den mest harry tuning sjappa du kan komme over nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 De kan å forme ting iallefall, men ting ser jo ikke ut! Og mange elementære ting slurves det med. Men i England kan man fint registrere en sofa eller et spisebord som bil, bare man går gjennom en liten basic test (!). Den første E36n brant jo ned, som hadde M42 motor. Så erstattet de den med en E36 325 og bygde videre. Han Leepu (som forøvrig er fra Bagladesh (rettskriving?)) fikk sammenbrudd etter at den brant. De bygde også en Golf 2 om til 4x4 med Subaru Impreza 280hk motor, som hittil er den råeste i mine øyne! Syk billig enkelte ting er i England iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Sofa... Seng... Og kontor... PÅ SKILT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå