mranfinn Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hei Jeg trodde det skulle være lett .. men det ble et problem alikevel Noen som vet hvordan man helt presis skifter de utvendige lyspærene på en 116i (1 serien) - de som sitter over nummerplaten? I følge manualen er det bare til å vippe holderne ut med et skrujern. Problemet er bare at nummerplaten sitter i veien. Så denne må nok tas av først ... Noe som jeg ikke vet hvordan jeg gjør. Er nesten for dumt å gå til verksted for å ordne noe så lite. mvh Anfinn
awt Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Beklager off-topic, men er ikke ofte jeg ser personer med samme navn som meg selv.
todleif Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Det er vel skiltlysa du prater om. Eg måtte skru av skilt og skiltholder på fattern sin Rav4 da skiltlysa måtte byttes. Er nok forskjellige typer skiltholdere, men på fleire skal nedre del vippes ut. Du tar eit flatt skrujern og bender ut sidene først. Når du har fått ut skiltet, er det vanligvis berre å skru av skiltholder
mranfinn Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Det er vel skiltlysa du prater om.Eg måtte skru av skilt og skiltholder på fattern sin Rav4 da skiltlysa måtte byttes. Er nok forskjellige typer skiltholdere, men på fleire skal nedre del vippes ut. Du tar eit flatt skrujern og bender ut sidene først. Når du har fått ut skiltet, er det vanligvis berre å skru av skiltholder Ja riktig, det er skiltlysa det gjelder. Har også tatt av nederste del av skiltet , men kunne ikke se noen skruer eller noe - så er litt usikker på hvordan jeg tar av hele skiltet.
todleif Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Det kan godt være at skiltholderen er festa med dobbelsidig teip eller lignende. Dei eg har vært borti, har vært festa med skruer. (og det er ikkje vanskeligt å sjå at det er skruer der) Eg rekner med at du har tatt av skiltet
mranfinn Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 nei, vet ikke hvordan jeg tar det av. Skal det bare trekkes ut etter jeg har fått av den nederste delen?
bovve Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 bare vippe ut det skiltet, ingen ting som kan gå galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå