larserso Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Du har fått mange innspill på dekk og felg og ser ut til å ha fått det meste av info der. Når det gjelder senk vil jeg anbefale Eibach 30/25 om du vil ha moderat senk og fjærer med høy kvalitet. Dette er en høyde som passer bra for familiebruk og kjøring på blandet vei, bl.a. en del til og fra hytta. Selv om det ikke er mer senk "sitter" bilen mye bedre når man ser på den så jeg vil si man får en god kombinasjon av kjøreegenskaper/framkommelighet og utseende. Sjekk GS for fjærer. Jeg kjører kun 225/40/18 så kan ikke uttale meg om dekkstørrelser.
Gloss Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Takker:) Skal sjekke ut det GS settet. Blir nok å ta en tur i butikken for å se forskjell på 8,5 og 9,5 tommers felger av den aktuelle typen:)
code13 Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Du har fått mange innspill på dekk og felg og ser ut til å ha fått det meste av info der. Når det gjelder senk vil jeg anbefale Eibach 30/25 om du vil ha moderat senk og fjærer med høy kvalitet. Dette er en høyde som passer bra for familiebruk og kjøring på blandet vei, bl.a. en del til og fra hytta. Selv om det ikke er mer senk "sitter" bilen mye bedre når man ser på den så jeg vil si man får en god kombinasjon av kjøreegenskaper/framkommelighet og utseende. Sjekk GS for fjærer. Jeg kjører kun 225/40/18 så kan ikke uttale meg om dekkstørrelser. akkurat det jeg ser etter. og fant de på koed til 2k. hva trenger jeg for å få disse på plass? nye dempere?kortere stabstag? hva betyr korte dempere? kortere fysisk? eller bare kortere vandring på demperen? finner heller ikke koni dempere på koed. har godkjent 265/30-19 i vognkort,men har 245/35-19, vil jeg få feil på eu kontroll? har ikke lyst til å sette på bredere dekk=valsing. går begge dekk typer fint uten å space ut? et46. håper på tips og anbefalinger
code13 Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 Gloss: hva falt valget på av senk/felg/dekk? bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå