Gå til innhold

BBS LeMans (LM) 11 & 9x19" Solgt :(

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. de passer perfekt på e92. har noen bilder av det også. kan tilogmed space litt. er sykt dog plass på de bilene. værtfall kontra e90`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. de passer perfekt på e92. har noen bilder av det også. kan tilogmed space litt. er sykt dog plass på de bilene. værtfall kontra e90`n

Helt feil faktisk!

Det er DÅRLIGERE plass i en E92 enn i en E90/91 i hjulhusene bak.

Dette gjelder da E90/91 FØR facelift.

Min forrige E92 hadde mindre plass til hjul enn en kompis sin E90 (testet med samme hjulene, han kunne bruke 20mm spacer, det kunne ikke jeg...).

Det er stor forskjell på M3 og vanlig E92.

Man må nok valse saftig for å få disse på en E92. Men alt går hvis man vil... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bekjent kjørte med 10x20 et 25 med 295 25 20 på en e92 07 mod., (og da 11x19" et 25 med 265 blir ikke mye forskjellen da.) å det gikk helt fint uten subbing. mulig m3`n har litt mer plass som du sier ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en bekjent kjørte med 10x20 et 25 med 295 25 20 på en e92 07 mod., (og da 11x19" et 25 med 265 blir ikke mye forskjellen da.) å det gikk helt fint uten subbing. mulig m3`n har litt mer plass som du sier ja.

Det er komplett umulig å kjøre 10x20 ET25 med 295/25/20 på en e92 uten å subbe. :shock:

E92 M3 er en helt annen sak derimot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på e90 06 model subber 9,5x19" et25, de kunne spaces på en e92 07 mod. så er bedre plass på e92. på e91 er det også bedre plass for der subbet ikke 9,5x19" et 25.. dette er ting jeg har prøvd ut selv med mine bare hender! og sett med mine egne øyne. men nå er ikke alle biler like da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den e92 på bilde klarer disse felga med 2 cm spacer noe som gjør felgen til 11x19" ET5 bak, og da er det fortsatt GOD plass. en vanlig e92 kan da umulig ha så mye dårligere plass?? har mulighet til å prøve disse på e90 og e91 begge 06 mod. ingen e92 i området om dagen. skal få tatt bilde av de på de bilene så får vi se om det går iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De satt jo godt på M3n da, bortsett fra at jeg ville hatt noe bredere dekk på den felgdimensjonen. Hvorfor ikke ha dem selv? Eller har du fortsatt Hartge-felgene?

Hvordan er det med LM-felgene - blir de levert med forskjellig farge på senter, og enten blank eller matt kant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vell i div farger. men disse er lakkert opp for at de skal være 100%. syns de er stgge på bilen min, derfor jeg ikke vill ha de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den e92 på bilde klarer disse felga med 2 cm spacer noe som gjør felgen til 11x19" ET5 bak, og da er det fortsatt GOD plass. en vanlig e92 kan da umulig ha så mye dårligere plass?? har mulighet til å prøve disse på e90 og e91 begge 06 mod. ingen e92 i området om dagen. skal få tatt bilde av de på de bilene så får vi se om det går iallefall.

Det er ett eller annet som ikke stemmer her. Er du sikker på at den M3'en hadde 2cm spacere som gir ET5. ET5 og 19x11 er faktisk ektremt aggressivt på en M3. Det mest aggressive jeg fant på en M3 var 19x11 med ET15 og det stikker utforbi skjermen.

For meg ser det ut som de er montert på den M3'en uten spacere.

Her er en M3 med 19x11 ET15.

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=357159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...