winchester Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Har du dårleg syn? Jau, men det er jo mangen som har Jeg har ser såvidt føttene mine når jeg ikke har linser på, så det kan man si. Har du ikke flere bilder av den i litt bedre kvalitet?
|Ole| Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Har du dårleg syn? Jau, men det er jo mangen som har Jeg har ser såvidt føttene mine når jeg ikke har linser på, så det kan man si. Har du ikke flere bilder av den i litt bedre kvalitet? Såpass Ikkje av BRA kvalitet men....
Spiff Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 skulle gjerne ha sett denna med noe grommere felger!
liffi Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 skulle gjerne ha sett denna med noe grommere felger! Han har OZ Futura i garasjen også.. Kjekt å bytte på litt felger
Larsinnj Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 De Schnitzer felgene passer bilen utrolig bra synes jeg! Hadde de vært skrudde ville det bli perfekt!
NeonMuffler Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 hehe ja jeg er på jakt etter nye felger, og nå skal det bli 18", men jeg finner ingen som jeg synes passer enda, noen som har noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå