wicky124 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 synes det ble litt feil med matt sorte felger på den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Helt enig med wicky, passer bedre med mer shiny felger, ikke krom riktignok:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Nei om bilen hadde vært sort, hadde vært skamsenka...eller noe annet "unormalt" så hadde kanskje felga passet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Måtte bare legge inn en random e31 Men sant, den var for høy for det første, så kunne den vært sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Måtte bare legge inn en random e31 Men sant, den var for høy for det første, så kunne den vært sort Men den ER gul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 GUL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Ta det her i tulletråden, værsåsnill. Hold dere heller til topic. Desverre for min del, så har jeg ingen bilder å slenge ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Noe greie biler her : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Ta det her i tulletråden, værsåsnill. Hold dere heller til topic. Desverre for min del, så har jeg ingen bilder å slenge ut. folk må da tåle noe diskusjon av bilder som blir lagt ut her, gidder ikke akkurat og gå til tulletråden for og diskutere et bilde her.. ikke at det går ann og få med seg noe som helst som blir diskutert i tulletråden heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 en film. http://vimeo.com/25800809 å noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 http://vimeo.com/27749737 mye pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Mye lekkert ja, både av det ene og det andre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Ta det her i tulletråden, værsåsnill. Hold dere heller til topic. Desverre for min del, så har jeg ingen bilder å slenge ut. folk må da tåle noe diskusjon av bilder som blir lagt ut her, gidder ikke akkurat og gå til tulletråden for og diskutere et bilde her.. ikke at det går ann og få med seg noe som helst som blir diskutert i tulletråden heller Veldig enig. ____________________________ Mye fint på vimeo linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 mye rått på vimeo! fant denne nettopp: http://vimeo.com/24288367 noen andre som kjenner seg igjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå