APedersen Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Nei, nesten alle BMW i de første testfasene får slike runde lykter for å kamuflere mest mulig Og noen 1-serier har dem enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Du mener e46 3-serie compact? Bilen er jo selvfølgelig kamuflert. Like moro hver gang noen tror det er slik de kommer til å se ut. Og nei, det er heller ikke en ny individual lakkopsjon bilen på bildene har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Sykeste, sjekk finishen! Mest sinnsyke prosjektet på det forumet. http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=11580 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 For første gang fikk jeg skikkelig lyst på Mercedes Selv i statene må jo det prosjektet der koste seriøst med penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Er nok ikke gratis nei, men i og med at dem bygger den for SEMA så vil jeg tru dem har nok av penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 clk63 black series er vel ganske dyr i Usa også selv uten ombyggingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Jesus, nå kom jeg på meg selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 clk63 black series er vel ganske dyr i Usa også selv uten ombyggingen... 400.000 - 450.000 NOK Svært høyt elsket bil av eierne. Aldri sett en i Norge. Favoritt-Merca mi, nr. 1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 clarkson has one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Er nok ikke gratis nei, men i og med at dem bygger den for SEMA så vil jeg tru dem har nok av penger Nettopp det at representanter til SEMA lager en byggetråd der inne sier noe om hvor sinnsykt stort og respektert forum StanceWorks har blitt i løpet av rekordtid. ..og det er jo forståelig - det er jo der inne alle de råeste bilene ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Der har du et godt poeng Torek! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 flere bilder på http://www.stanceworks.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 clk63 black series er vel ganske dyr i Usa også selv uten ombyggingen... 400.000 - 450.000 NOK Svært høyt elsket bil av eierne. Aldri sett en i Norge. Favoritt-Merca mi, nr. 1! Henning Solberg har en Black series iallefall men er vel en SL65 amg black series Hvit AMG black series, levert av star autoco lørenskog hvor henning er god kunde fra før Henning sin SLS og gt3 @ star autoco lørenskog: Henning sin Mercedes Mclaren'n var ikke tilstedet på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Åh fy faen :D Den kosta vel ikke mindre enn 5 millioner her i landet? En bil jeg IKKE forventet å se i Norge, den SL-en Takk for bilde og info, gøy gøy gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå