noekult Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 amrikaner for alle penga det der... Stemmer Jeg trodde det var en av de store Nissanene eller gamle Lexusene... Forventa ikke å se Cadillac på japseskilt... Kanskje det siste jeg forventer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 er vel amrikaner i japseland?hmm...Men er sant..ligner litt på en større Sentra eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Tenkte ikke på kjøringa, men derrimot det uimotståelige kule stuket!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 En av VELDIG få 240'er jeg kunne ha rattet rundt i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Et noe spesielt fenomen i Japan... Dajiban (Dodge Van med japansk uttale). Noen er faktisk ganske stilige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Japser er morsomme folk. Bortsett fra at de er voldsomt rasistiske.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 En av VELDIG få 240'er jeg kunne ha rattet rundt i... Pen 240. Men skulle hatt de gamle runde lyktene. Og litt ned fremme opp litt opp i ræva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Litt russisk stuk på en fredagskveld: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Sykeste civicen ever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 En av VELDIG få 240'er jeg kunne ha rattet rundt i... Pen 240. Men skulle hatt de gamle runde lyktene. Og litt ned fremme opp litt opp i ræva. da må ma ha noe kortere fjørbein og sånn, for så lav som det der var min forran uten fjører, og en 240 må henge med rumpa. denna har forresten 2 dører for mye også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Men ...superturbodiesel.com....hvor kan man køyre slike biler? På Norske veier? Nei .. Og er det tøft? Nei langt i fra, spør du meg .. Alt for lav Og hjulvinkler som er til å grine av. hvorfor skulle det være noe problem og kjøre med den så lav på norske veier? høyda er fin den! skulle helt fint klart og kjøre med den jeg i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 En av VELDIG få 240'er jeg kunne ha rattet rundt i... Pen 240. Men skulle hatt de gamle runde lyktene. Og litt ned fremme opp litt opp i ræva. da må ma ha noe kortere fjørbein og sånn, for så lav som det der var min forran uten fjører, og en 240 må henge med rumpa. denna har forresten 2 dører for mye også! hengerumpe på 240? du må ikke drikke så mye! Hengerumpe er ekkelt UANSETT.. det skal stupe litt fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Rimelig heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 hengerumpe på 240? du må ikke drikke så mye! Hengerumpe er ekkelt UANSETT.. det skal stupe litt fremover nei, fysj. er nok du som drikker for mye, for jeg er avholdsmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 hengerumpe på 240? du må ikke drikke så mye! Hengerumpe er ekkelt UANSETT.. det skal stupe litt fremover nei, fysj. er nok du som drikker for mye, for jeg er avholdsmann. raggarstuk på en europeer er vel faktisk det mest mislykka man kan gjøre på en bil du er den første jeg har hørt som ikke liker litt stup/kanalen i vater, men heldigvis er vi forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå