Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

En av VELDIG få 240'er jeg kunne ha rattet rundt i...

snowing1004.jpg

Pen 240. Men skulle hatt de gamle runde lyktene. :wink: Og litt ned fremme opp litt opp i ræva.

da må ma ha noe kortere fjørbein og sånn, for så lav som det der var min forran uten fjører, og en 240 må henge med rumpa.

denna har forresten 2 dører for mye også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ...superturbodiesel.com....hvor kan man køyre slike biler? På Norske veier? Nei .. Og er det tøft? Nei langt i fra, spør du meg .. Alt for lav :) Og hjulvinkler som er til å grine av.

hvorfor skulle det være noe problem og kjøre med den så lav på norske veier? høyda er fin den! skulle helt fint klart og kjøre med den jeg i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av VELDIG få 240'er jeg kunne ha rattet rundt i...

snowing1004.jpg

Pen 240. Men skulle hatt de gamle runde lyktene. :wink: Og litt ned fremme opp litt opp i ræva.

da må ma ha noe kortere fjørbein og sånn, for så lav som det der var min forran uten fjører, og en 240 må henge med rumpa.

denna har forresten 2 dører for mye også!

hengerumpe på 240? du må ikke drikke så mye! Hengerumpe er ekkelt UANSETT.. det skal stupe litt fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hengerumpe på 240? du må ikke drikke så mye! Hengerumpe er ekkelt UANSETT.. det skal stupe litt fremover

nei, fysj. er nok du som drikker for mye, for jeg er avholdsmann.

raggarstuk på en europeer er vel faktisk det mest mislykka man kan gjøre på en bil

du er den første jeg har hørt som ikke liker litt stup/kanalen i vater, men heldigvis er vi forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...