Jokkke Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hvorfor skal folk kommentere så mye tull her? Hvorfor ikke prøve å legge ut flere bilder istedet? Mer info om bil/felger, Torek? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hva er greia med at volvo ikke er bil? Jeg har en v50 diesel. Deiligste bilen jeg har hatt. Både kjørekomfort, interiørkomfort og utstyrs nivå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Fookin' hell! Den GIFen der freaka meg ut... Så jævlig rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 liker e36, men den der var det noe skikkelig feil med, ikke klarer jeg å se helt hva heller, hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Det er vel bakhjula som er på tur vel, pent var det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Ser virkelig ikke pent ut med så mye camber på bakhjulene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Pirkepirkepirke!! Syns den var grisetøff, vil helst ha mer info om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Jeg digger u stanca og stanca Impreza! faen så digge biler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Synes denne er så herlig brutal! R32 med R34-front er konge! Like a Boss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Eneste skylinene som er tøffe er disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 R34 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 De andre ser ut som de er laget i papp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 r32 og r33 er også legendarisk!! Rimeleg lett og få dei feite av utsjånad, mykje sære folk her på bimmers synst eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Tja..M3 Coupé med BBS RF? Camberen bak er vel litt i meste laget, men allikevel - tøff bil! http://www.oijoij-hd.com/images/D7Qz2.jpg' alt='D7Qz2.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Nå må vi vist endre navnet på tråden til "litt traktor for øyet til mannfolk med et bein i møkkakjelleren" Volvo er ikke bil!!!! Du skjønner sikkert hva som er bil når du blir gammel nok til å få lappen. Er vel gammel nok til å skjønne at volvo ikke er bil.... Kan si så mye at det ikke er noen 240 som er eldre enn meg ihvertfall Og håper virkelig ikke at jeg blir så gammel at volvo 240 blir en kul bil Dette er kule biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå