APedersen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Synes faktisk den gule var råere enn den siste sorte du la ut... Nei, fy APedersen: Jeg var faktisk på han i går, og spurte hva slags senk/felger han hadde. Nice Satan de er gromme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 husker i gamle dager..alle på bilforumet ville ha en ae86... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Dedikerer et innlegg til Tzunami, haha Reportasje: http://www.stancenation.com/2012/01/09/japan-does-it-well/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Det er jo ikke til å stikke under en stol at Civic er en kompetent liten bil. Skal ikke så mye til før de raser forbi mye dyrere biler på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Synes ikke de er så altfor dumme nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Vtec er herlig, men mangler 2 sylinder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Hehe, lurer på hvordan draget er i en slik bil med Vtec egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 En jeg vet om har en civic vtec med 160hk og den slår nesten 740i'n til muztang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 husker i gamle dager..alle på bilforumet ville ha en ae86... Det er jo grise tøft enda det da !! Syns at de fleste er rusta bort som har vært her tillands. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 var vel ikke så mange av de her i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 var vel ikke så mange av de her i norge? Noen få var det vist med skilter, men er vel importert de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 er vel ett par av disse oldschool gutta som har tatt vare på ae86...nå har jeg ikke vært på bilforumet på evigheter så er usikkert hva som har blitt gjort med de bilene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Tror det er lite AE86 her til lands. Tror faktisk knapt jeg har sett en live. Vedr. Civic synes jeg personlig at det er noe av det tristeste man kan kjøre i hele verden. Fwd, 1.6l (!), billig plastinteriør, også synes jeg dem ser ut som skikkelige kjærringbiler (Får i ulveklær). Dog er dette et helt subjektivt syn. Og bare for å ha nevnt det, så er den raskeste Civic ca. 1 sekund treigere til 100km/h enn en standard 740ia (ikke Sport). Og jeg tipper forskjellen er større videre oppover på skalaen. Og for å holde oss på topic: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 liker den nederste dodgen... 21 toms felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Litt E38. Og når det er snakk om neser med bein osv, er vel dette litt mere korrekt enn en haug biler som er for lave til å komme ut innkjørselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå