Pelton Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Ahh.. Det måtte jo være burroughs. han har mye grombaljer på samvittigheten. Jepp Synd at det har gått for langt med rusty, var rå en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Syns den forstatt er skamfet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Rusty er griserå! Er jo ingen vits å "stoppe", det er jo ikke akkurat slik at han har ødelagt en unik og spesiell bil, eller, den er jo unik og spesiell nå da. Cleane E28'er finner man over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Rusty har aldri hatt det bedre. Han liker seg også som bakgrunn på laptopen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Vet ikke om jeg liker det helt, men heftig bygg iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Var noe med den der som bare gjør at jeg liker den, Tore. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Var noe med den der som bare gjør at jeg liker den, Tore. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Ja, den der var heftig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Var noe med den der som bare gjør at jeg liker den, Tore. Ja, litt enig. Aldri sett den type bredding før, men det lukter "race" lang vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Er den ikke HP (HPA?) Performance eller hva de kaller seg, sin? Leverer turbokits til E46 M3 bl. a. (i USA). Ligna veldig hvertfall, og det går mange bilder av den på trailer. Gal fartsmaskin, det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Det er HPF sin E46.. HorsePower Freaks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Det er HPF sin E46.. HorsePower Freaks.. Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Var noe med den der som bare gjør at jeg liker den, Tore. copy that gjennomført racestuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 rat e23 og låg e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå