Toastjern Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Der var mye gjort riktig, pen bil du har!
Poppy Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 *E39* Ingen som har noe flere bilder av denne e39'en? mer her: http://fatlace.com/cars/hellaflush/superfrezh-e39/
Skaar Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Bra med E39 på forrige sida, more! Får vell bare være såpass oppmerksomhetssyk at jeg poster noen av min egen e39 da Og så endel bilder, hovedsaklig fra en e39 tråd på StanceWorks. Husker forøvrig da jeg skulle ha bil, så mye på e34, og e39 var uaktuelt fordi jeg ikke likte designet. Det har absolutt forandret seg nå, med senk og felger så er de noe av det peneste jeg vet Ble litt langt dette, men er da i alle fall noen bilder av e39. Sikkert noen av dem som er postet før, men ett gjennsyn skader da vel ikke? Er heller ikke alt som er like fint i mine øyne, men smak er da forskjellig (panser BH, "bad-boy" panser o.l.).
fizn Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Den gromeste E39en av de alle, må jo være den grå med feite hjula, mener på at det sitter 12" bak på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå