haakon85 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Du har misforstått totalt hva denne tråden handler om. Det er heller du som har misforstått. Fortell meg hvor i trådtittelen det står at det MÅ være stancebilder, I dare you.
Larsinnj Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 intet annet enn stanceworks Quote fra første post.. Det meste fra Stanceworks har vel stance. Edit: Topic. Spenstige vinterfelger på den blå (Norske) Audien..
haakon85 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 intet annet enn stanceworks Quote fra første post.. Det meste fra Stanceworks har vel stance. Ok, du arresterte meg der. Men det har blitt etablert tidligere i denne tråden at så lenge det er fett/gromt så passer det her, ikke bare stancebilder. Har jo tross alt blitt lagt opp bilder av en off road-stuket X5 uten at noen begynte å knirke.
wicky124 Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Du har misforstått totalt hva denne tråden handler om. Det er heller du som har misforstått. Fortell meg hvor i trådtittelen det står at det MÅ være stancebilder, I dare you.
Ole Andreas Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 feil tråd....? +1 har en følelse av at det bilde ble lagt ut bare for å iritere
Ole Andreas Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Lada e tingen vettu for de som e intresert så e dette en Lada Samara litt små søte biler egenlit
MikaelR Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Elsker de hissige hjulbuene på 22B'en. Ordentlig rallystuk for gaten! Du har misforstått totalt hva denne tråden handler om. Trur du har misforstått noe å slutt med di lattelige Facepalm bildan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå