M-Tech Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 hmm.. og dette er 30-35k-nypris-felger? Hvem forhandler? Prisene på CCW er faktisk ganske hyggelige. Vet ikke om forhandler i Norge, men du kan kjøpe direkte fra CCW. Står priser på siden deres. http://www.ccwheel.com/wheelprofiles-di ... hp?id=LM20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Event. kan du høre med Blankbil om han vil fikse for deg. Han er hvertfall forhandler av Rotiform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Til den prisen er det jo absolutt verdt å vurdere. Får se hvor rik man føler seg etterhvert som sommeren nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Kan da ikke vurdere å bytte ut schmidt hjula for de der?? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 vet ikke helt.. Har en greie for step-lip og flatt senter. Time vill sjov. Har så mye annet gøy som koster penger og må være i stand før sommeren, så det er heller tvilsomt at jeg bytter dem ut denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hehe.. ja skjønner hva du mener. Var rett før jeg solgte mine. Men har bestemt meg for å beholde dem selv om jeg ikke har noen spesiell bil å putte dem på akuratt nå. For ikke å spore helt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hehe.. ja skjønner hva du mener. Var rett før jeg solgte mine. Men har bestemt meg for å beholde dem selv om jeg ikke har noen spesiell bil å putte dem på akuratt nå. For ikke å spore helt av Dette er og hjul jeg godt kunne ha vurdert, men ser for meg at jeg ikke har plass til dype nok hjul av den øverste typen til at det blir pent, samt at de siste ville jeg nok hatt med "vanlig" alu-felg farge på senteret. noe sånt som denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Jeg synes Work felgene blir for moderne til å ha på E34. Jeg digger Hartge felgene. Men på E34 syns ikke jeg det er helt rett. De er liksom ikke maskuline nok. Men på E30 og E36 er de optimale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Er det Work de øverste der altså? synes de minner litt om en litt mer ekstrem "Style 5" som etter mitt syn er de peneste klassiske BMW felgene til E34. Eneste er at siden 18x9" er det største de ble levert som, blir de litt smale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hartge passer best E30 spør du meg Leif Harald sin gamle E30, de skulle han ha 23.000,- for. Kanskje han enda har dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Er det Work de øverste der altså? synes de minner litt om en litt mer ekstrem "Style 5" som etter mitt syn er de peneste klassiske BMW felgene til E34. Eneste er at siden 18x9" er det største de ble levert som, blir de litt smale. Kan man ikke bruke ringer fra andre BBS felger på Style 5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Nei. Men Ståle Wenås har jo et sett modifiserte RC med RS baner for salg i 17". Det man kan gjøre er å kjøpe et sett slitne 8 og 9" style5. Sette 9" felgene framme og bredde 8" til 10". Koster 4800,- Svenske hos www.falgfixarna.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 De var rå Alecken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 2002'n var bedre enn mus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Nei. Men Ståle Wenås har jo et sett modifiserte RC med RS baner for salg i 17".Det man kan gjøre er å kjøpe et sett slitne 8 og 9" style5. Sette 9" felgene framme og bredde 8" til 10". Koster 4800,- Svenske hos http://www.falgfixarna.se http://i118.photobucket.com/albums/o96/ ... MG0275.jpg http://i118.photobucket.com/albums/o96/ ... MG0483.jpg Dæven, nå snakker vi! 4800,- for jobben om jeg skaffer felgene altså? Har sett på de RC med RS bane, men synes 17" blir for smått på E34'en. Hadde dog vært interessant å sett hvordan det hadde blitt. Ikke sikkert det hadde blitt så gærnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå