Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, eieren er på forumet her :) Da jeg sitter å ser på bilen nå ser jeg at man kunne brukt mye mer spacer foran... Er foresten reportasje om bilen i Gatebil som er ute nå :D

johnja, bilen din har blitt grisefin ;)

Skrevet
Den bilen her fortjene ein liten tur innom her sjølv om eg ikkje er noko fan av Volvo!

Ettersom eg hørte på lyden når den var på sommartreffet hoss oss så står det ein meget potent 2JZ GTE i den.

Petrolhead Media holder no på å lage ein "Vinner av burnering konkurranse" film av den, gleda meg til å sjå :)

4fs7dyf7816694fjxfam.jpg

Bergensk bil det der. Kan bekrefte at den flytter greit på seg :P Virker meeeget strøken også.

Skrevet

Stemmer det, alt er "Sleeper" igjennomført på den. Ser jo ikkje buret før man går heilt inntil bilen, er mattsvart bak sota ruter :P

Eiger er VELDIG lite villig til å opne panseret også :P

Skrevet
Den bilen her fortjene ein liten tur innom her sjølv om eg ikkje er noko fan av Volvo!

Ettersom eg hørte på lyden når den var på sommartreffet hoss oss så står det ein meget potent 2JZ GTE i den.

Petrolhead Media holder no på å lage ein "Vinner av burnering konkurranse" film av den, gleda meg til å sjå :)

4fs7dyf7816694fjxfam.jpg

Noe mer info om den? Bilder eller en link? :) så faktiskt fin ut :P

Skrevet

4fs7dyf7816694fjxfam.jpg

Er vell denne om jeg ikke tar helt feil?

Skrevet

4dyf7816694fjxfam.jpg

Er vell denne om jeg ikke tar helt feil?

Stemmer bra det, film er ferdig og blir posta under youtube yndlinger ikveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...