S.Hafsmo Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Utrolig flott E34. Er det noen på forumet som har denne for tiden?
johnja Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Veldig pent(desverre ), min blir jo som en dass i forhold
turbo1991 Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Ja, eieren er på forumet her Da jeg sitter å ser på bilen nå ser jeg at man kunne brukt mye mer spacer foran... Er foresten reportasje om bilen i Gatebil som er ute nå johnja, bilen din har blitt grisefin
SondreLM Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Den bilen her fortjene ein liten tur innom her sjølv om eg ikkje er noko fan av Volvo!Ettersom eg hørte på lyden når den var på sommartreffet hoss oss så står det ein meget potent 2JZ GTE i den. Petrolhead Media holder no på å lage ein "Vinner av burnering konkurranse" film av den, gleda meg til å sjå Bergensk bil det der. Kan bekrefte at den flytter greit på seg Virker meeeget strøken også.
|Ole| Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Stemmer det, alt er "Sleeper" igjennomført på den. Ser jo ikkje buret før man går heilt inntil bilen, er mattsvart bak sota ruter Eiger er VELDIG lite villig til å opne panseret også
eeikenes Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Den bilen her fortjene ein liten tur innom her sjølv om eg ikkje er noko fan av Volvo!Ettersom eg hørte på lyden når den var på sommartreffet hoss oss så står det ein meget potent 2JZ GTE i den. Petrolhead Media holder no på å lage ein "Vinner av burnering konkurranse" film av den, gleda meg til å sjå Noe mer info om den? Bilder eller en link? så faktiskt fin ut
Eystein Ose Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Den bilen her fortjene ein liten tur innom her sjølv om eg ikkje er noko fan av Volvo!Ettersom eg hørte på lyden når den var på sommartreffet hoss oss så står det ein meget potent 2JZ GTE i den. Petrolhead Media holder no på å lage ein "Vinner av burnering konkurranse" film av den, gleda meg til å sjå Noe mer info om den? Bilder eller en link? så faktiskt fin ut Er vell denne om jeg ikke tar helt feil?
|Ole| Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Den bilen her fortjene ein liten tur innom her sjølv om eg ikkje er noko fan av Volvo!Ettersom eg hørte på lyden når den var på sommartreffet hoss oss så står det ein meget potent 2JZ GTE i den. Petrolhead Media holder no på å lage ein "Vinner av burnering konkurranse" film av den, gleda meg til å sjå Noe mer info om den? Bilder eller en link? så faktiskt fin ut Er vell denne om jeg ikke tar helt feil? Stemmer bra det, film er ferdig og blir posta under youtube yndlinger ikveld
D.Toft Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 er ikke første volvoen i bergen med supra motor.. samme fyr hadde/ har en orange og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå