Peer Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Haha, syke forhold på de siste der ja ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Og nå er den skrota? Er den? Jeg solgte den videre til Ålesund i Juni 2008. Han som kjøpte den planla visst å restaurere den litt. Har ikke hørt noe siden. Såg den bobla ofte i Ålesund sommern som var, og den dukker sikkert opp i år igjen. Ganske mange bobler rundt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 En feit Benz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 niiice w124'n kan bli grom den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerna Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Det er ikke glinsende alt som er vakkert... How low can you go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Og til slutt, en til deg "just-turbodiesel" som ikke liker Z4 Hva heter felgene på den Z4'en? tror jeg må ha et sett slike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Såg den bobla ofte i Ålesund sommern som var, og den dukker sikkert opp i år igjen. Ganske mange bobler rundt her.. Godt å høre! Ble litt nervøs for at den var skrota. Den vekker oppmerksomhet hvertfall den bilen, selv blant andre Bobler vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Den Z4,n var grom da. Likte bobla og boblebussen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 En feit Benz tidenes mest oppbrukte bil, hvertfall her på Notodden, 80% av alle bilene som er fiksa opp her er slike de kan bli tøffe, men de er så oppbrukte at de ikke blir så tøffe lengre, må ha noe som skiller seg ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 En feit Benz tidenes mest oppbrukte bil, hvertfall her på Notodden, 80% av alle bilene som er fiksa opp her er slike de kan bli tøffe, men de er så oppbrukte at de ikke blir så tøffe lengre, må ha noe som skiller seg ut litt Ja, en diesel mercedes stasjonsvogn er tingen for å skille seg helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 En feit Benz -bilde- tidenes mest oppbrukte bil, hvertfall her på Notodden, 80% av alle bilene som er fiksa opp her er slike de kan bli tøffe, men de er så oppbrukte at de ikke blir så tøffe lengre, må ha noe som skiller seg ut litt Har ofte lurt på hvor "på bygdi" er. Det er herved bekreftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 En feit Benz tidenes mest oppbrukte bil, hvertfall her på Notodden, 80% av alle bilene som er fiksa opp her er slike de kan bli tøffe, men de er så oppbrukte at de ikke blir så tøffe lengre, må ha noe som skiller seg ut litt Ja, en diesel mercedes stasjonsvogn er tingen for å skille seg helt ut. ja, for eksempel, er kanskje en grunn til at jeg daglig får PM fra folk som vil kjøpe en av stjernene mine, er vel få som lever enda som er i samme stand som mine spesielt tdt 123 er usedvanlig mye sjeldnere enn 124 ja men det er ikke alle som veit det kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Enda ikke sett bilde av noen av disse bilene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå