Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Fatter ikke at eier av E38en og Audien ikke har lakket bilen helt ned.

Ser så ufattelig "billig" og kjipt ut med den sorte stripa nederst.

Så enig så enig, min bil skal lakkeres nå og den skal lakkeres helt ned, ser jo ikke ut med slitne plastgrå kanaler :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at eier av E38en og Audien ikke har lakket bilen helt ned.

Ser så ufattelig "billig" og kjipt ut med den sorte stripa nederst.

Hele poenget med å senke blir jo litt borte, når det er 10 cm med svart nederst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig hvis alle biler skal lakkeres helt ned, synes det ser meget gromt ut om det faktisk er sort og ikke grått pga slitasje! Synes audien så bra ut med det, men E38'n burde ha blitt lakkert helt ned.

Folk prøver å gjøre nye vrier på bilen sin for å få den annerledes, og da er det selvfølgelig mainstreamere som kommer å hater

8):lol::mrgreen: love it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig hvis alle biler skal lakkeres helt ned, synes det ser meget gromt ut om det faktisk er sort og ikke grått pga slitasje! Synes audien så bra ut med det, men E38'n burde ha blitt lakkert helt ned.

Folk prøver å gjøre nye vrier på bilen sin for å få den annerledes, og da er det selvfølgelig mainstreamere som kommer å hater

8):lol::mrgreen: love it

:D Hater er vel litt å ta i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall det gjerne mainstream, men den sorte stripa nederst er stygt som helsike uansett hvordan man snur og vender på det. Ihvertfall ihht. til min fantastiske smak. ;)

Ser forøvrig at det er et par på bimmerforums som har gått tilbake til denne sorte matte stripa nederst på sine E38er, og jeg klarer ikke fatte hvorfor.

Etter mitt syn er å lakke helt ned en av de største oppgraderingene man kan gjøre på en 90-tallsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...