noekult Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Fineste fargen jeg har sett på leenge, noen som vet om den er på forumet? Kaller seg taxibjørn her inne. Er ikke så aktiv her men veldig aktiv i BMWCCN. Er med på de fleste treff i regi av BMWCCN. Jepp, han var på E30Meet for litt siden, veldig hyggelig fyr. M5en så ut til å være i meget bra stand; vedlegger bilder jeg tok: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Så deg istad noekult...eller....så deg faktisk ikke...du kom litt for fort ned mot rundkjøringa ved bussterminalen.. måtte bremse for å unngå deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Haha - hadde daua av latter om vi kræsja randomly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hadde blitt en dyr regning for din del...haha tenkte først å gjøre som vanlig: tute kjøre etter, virke truende og gi fingern og se stygt på sjåføren i kjent pakistaner-stil...men så så jeg at det var deg, så jeg dura videre til Halden istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 spørs om jeg hadde blitt så redd om du kom durende opp på sia av meg wicky xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Tzunami: har skremt en god del før så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 [ Bilde ] Når jeg blir rik skal jeg og handle rotiform hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Ble ikke skremt sistgang iallefall xD når du hang ut av vinduet og viste fingern Hafsmo: jeg vil ha det nå jeg! tror det hadde sett bøst ut med Rotiform Super Concave SNA 3-piece på bimmern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Tzunami = Jo du blei skremt...så vettskremt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 så deg såvidt jo xD var dama mi som holdt på å skremme deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 E36 M3 som var innom på jobb, 3l med turbo, 467 hk på bakhjula trengte nye bakdekk:P fikk ikke tatt av motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå