wicky124 Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 bmw m4....hmmm...hørtes like gay ut som volvo r-sport.... m3 er liksom "the real shit".... høres bra ut også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Shit! Den der E46'n! Legger ved mer forskjellig snadder Artig når man ser litt vanlige biler i stance-stil, Passater kryr det jo av, raskt å skille seg ut litt Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Snappa bilde av en feit Einser og en meget feit Scirocco på nordmøre gatebiltreff på Lånke forrige helg! Roccoen skulle vært lavere da.. Må bare legge til bilde av to kvinnfolk som sladda rundt banen i en noe sliten Corolla! Sprekt gjort må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 ser ingen rocco..bare en passat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Haha! Var brennsikker på at det var Scirocco jeg! Så feil kan man ta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 ny treer uten xenon? trist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Sett bortifra mangel på xenon. Så var den sykt deilig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 og uten soltak...trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Haha.. så den kan ha vipp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 vipp <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Ja du, det er noe med vippen på biler. Got camber? E24 on bags;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 den ratish passaten lenger opp der er for salg! og hu i corollaen er dama til et søskenbarn av meg tror jeg. og den e46n lenger opp her var bare vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Downforce er høyt prioritert på den corollan ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå