APedersen Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Fy så grom den F30'n var! Trenger også dette i highres om noen får tak i, må søke litt rundt Potensielt bakgrunnsbilde! [ Bilde ] EDIT: Fant ikke akkurat det bilde, men et par andre i grei oppløsning Grom bil! Er Vaughn Gittin Jr. sin, det visste jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Grise grom den 4 dørs F en. Hvem type er det tro ? Er en 335i, tok en liten research og fant flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 kom over et når jeg sørfet på google ikkje bmw då men var meget tøft igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Sitter en sprek m50b25 med turbo i den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Sitter en sprek m50b25 med turbo i den bilen der! tøft! var halveis bmw da! herlig lyd!! synd det var bmw lykter på den der ser vell ut til at det er bmw lykter i den på det bildet jeg la ut, med sånn plexi-glass forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Grei M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Den musestanga til griffith jr er jo uoverkommelig pervers:) pure sex! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 13, 2012 Share Skrevet Desember 13, 2012 Elsker den mustangen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Misliker slike felger som på M5'n, en slik bil fortjener kraftigere felger enn det der. Legger ut litt div mens jeg er her, god helg! Liker faktisk slike rodder, clean og boss på sitt vis Så lurer jeg på hvem dette er sin? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Det var vel Jo som eide og kjørte Rolsen hos Hebbe for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Misliker slike felger som på M5'n, en slik bil fortjener kraftigere felger enn det der.Legger ut litt div mens jeg er her, god helg! Hvordan da kraftigere, tykkere eiker eller at selve felgen er større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Misliker slike felger som på M5'n, en slik bil fortjener kraftigere felger enn det der.Legger ut litt div mens jeg er her, god helg! Hvordan da kraftigere, tykkere eiker eller at selve felgen er større? Det lurer jeg på også. De felga der er jo solide greier, og de er heller ikke det man akkurat kan kalle smale. Diameteren er også perfekt imo Større så blir det seende ut som den står på stylter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Haha, hvorfor skulle felgene være større eller bredere? Tenker selvfølgelig på eikene, tipper meste parten av annet fra HRE hadde passa bedre Den der typen er også en av de siste jeg ville kalt solid - Sikkert posta 5 ganger pluss photoshop og at det er et gammelt bilde, men nå har dem jo flere slike, tror også denne var med på å starte den store takboks revolusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 The Mustang! https://vimeo.com/28736265 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå