|Ole| Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 NBCustom, blablabla.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 At du Torek solgte turbindeksla, kommer jeg ikke over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Det kommer jeg over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ja DEN skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Takk Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Sjarmerende vegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Sjarmerende vegg [ Bilde ] Kona ordner huset, jeg ordner garasjen Kanskje omvendt hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 [ Bilde ]Takk Torek Må innrømme at jeg likte disse bedre i hvit ;o Uten å vite hvem bil de skal på engang så skal vell ikke snakke så mye.. Synes bare det ble litt for anonymt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Sjarmerende vegg [ Bilde ] Kona ordner huset, jeg ordner garasjen Kanskje omvendt hos deg Hehe nei det var en spøk Fin felg da i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 [ Bilde ]Takk Torek Må innrømme at jeg likte disse bedre i hvit ;o Uten å vite hvem bil de skal på engang så skal vell ikke snakke så mye.. Synes bare det ble litt for anonymt Det er lov og synes, tenkte masse selv! Men jeg synes at en bil burde holde seg til 2, tops 3 farger om det er et spesielt tema.. Mitt tema er svart og sånn er det hele veien utenom fargen på bil. E30 selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Custom : skjønner du fortsatt ikke at dette er et bmwforum, kanskje en grunn til at folk vil poste e30'r og ja det er geniale biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 At folk gidder å legge ut bilder av e30, e36 og a4r. Det er eller blir ikke snadder for øya. Finn (på) noe mer spennende! - Forresten, den røde E36'n der oppe er noe annerledes, snadderrrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 At folk gidder å legge ut bilder av e30, e36 og a4r. Det er eller blir ikke snadder for øya. Finn (på) noe mer spennende! - Forresten, den røde E36'n der oppe er noe annerledes, snadderrrrr! Volk racing te37.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Jooojo, liker fargen! Vil også ha bebbiblå felger på sjuern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 At du Torek solgte turbindeksla, kommer jeg ikke over Ikke jeg heller, hehe. Nå snakker jeg kun for meg selv, men jeg tror aldri jeg får tak i noe som overgår rs med turbofans Men sett fra en annen side, samme hvor kult det er så blir det kjedelig å kjøre samme stilen hele tiden. Det var eneste grunnen til at jeg ga slipp på dem Samtidig synes jeg det er morsomt å jakte etter hjul som ikke alle andre har også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå