Just-turbodiesel Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Begge dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 nei, eru gæren, men kunne gjerne vært det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Host opp linken til det andre forumet a... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 nei, eru gæren, men skulle gjerne verdt det hehe ja fine biler! Najs toyota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Skulle vert andre felger men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Ganske perfekt veteran BMW... Kjører en person rundt i sånn får jeg lyst til å håndhilse på karen Men de rustbilene... Er det lakk, eller blir dem dynket i syre av no slag for å få frem rusten? Hva er trikset? Ser dritstygt ut på en hel bil, men noen paneler i rust på sliten senka bil med gromme felger er litt win... Edit: Frontfangern på den E30en er jo i plast, så det må være lakk hele veien...? Hadde vært jævlig stilig med slik "rusten" nybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Norsk bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Pusser vel ned til metallet og setter den ut i regnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Den passat,n der er knallrå. Så den lå til salgs nylig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Den passat,n der er knallrå. Så den lå til salgs nylig Hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Den passat,n der er knallrå. Så den lå til salgs nylig Den er min nå... Skulle jeg ønske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Den passat,n der er knallrå. Så den lå til salgs nylig Hvilken pris? Husker ikke. Men fant linken her på forumet et sted. Mulig i tulletråden. var ganske nylig ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jeg som la den ut i tulletråden. Var 75000 for den mener jeg, ligger på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 kult 316, likte den, NYDELIGE felger;) ELSKER slike tilfeller hvor en bil som man i 99,99% av tilfellene ser noen ekstremt stygge eksemplarer(som gjør at man syns bilen i seg selv er stygg) for så å få en knallstor overraskelse og virkelig se hvor pen bil det egentlig er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå