Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Som sagt tidligere så ble 3stk RS500 kjøpt av nordmenn.

Den ene hvanet et sted rundt middelhavet, den andre står på utstilling hos ford sandvika

og den tredje er på skilt i oslo/bærums området ;)

Henning Solberg er vel eier av en RS500 :) Utrolig tøff bil 8)

Enten så er det han som har den registrerte, eller så er det en bil jeg ikke har fått med meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser flere har lakt ut bilder av mazda mx5'er/miata'er så jeg legger ut et smådålig bilde av min bror's gammle mx5

je3lfuyykukx5kqrpyg5.jpg

1,6 kompressor, works 16" hjul, sparco seter, momo ratt, org mx5/miata styling, harley davidson frontlykter, lexus baklykter, chrome veltebøyle+++ :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg synes den var skamtøff. likte ikke lexusbaklyktene helt. men det er en smal sak og bytte. den gjikk ivertfall utrolig godt pga kompressoren! 200hk og kanskje 1000-1100kg.. om den er så tung?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka er vitsen me så lave biler? dårlige veier og fartshumpar, å vinter 3/4delar av året gjør det umuligt å ha slike biler.

PS. ikke kom til Odda, splitta frontfangaren på min lave volvo v40 på fartshumpane. mareritt her asso!

Går helt fint.

Har forøvrig aldri sett en Volvo V40 uten ødelagt frontfanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg synes den var skamtøff. likte ikke lexusbaklyktene helt. men det er en smal sak og bytte. den gjikk ivertfall utrolig godt pga kompressoren! 200hk og kanskje 1000-1100kg.. om den er så tung?..

Ble den solgt til en med navn Skogseth? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble den solgt til en med navn Skogseth? :)

mulig mulig.. jeg aner ikke hvem som kjøpte den men så vidt jeg vet så dro den sørover (vi bor i trøndelag) om jeg ikke tar helt feil så mener jeg den havnet rundt drammen-oslo området et sted.. det finnes vel bare 1 i norge som ser akkurat slik ut vil jeg tro.. jeg vet det finnes enda en som ser omtrent prikk lik ut (bygget på samme sted i sveits) men den er lilla med lilla senter i works hjula, om den hadde samme motor er jeg imidlertid usikker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par sommere siden så jeg en kolonne (fra et treff, sikkert) på Torshov i Oslo med ca. 10-15 2CVer i mange rare men sommerlige farger. Passet bra da jeg satt i parken under blå himmel og med is i hånda :) Hver sin smak, liker ikke de men hater heller ikke de. Hadde aldri funnet på å kjøpt en med egne penger, dog. Ser litt triste ut. Tyskland kom med boblen, Italia med 500 og Frankrikes beste forsøk var... Hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...