Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter LED-pærer til min E46 320dat

Så på dioder.no på noen pærer som virker til å være kvalitet.

Noen som har erfaringer med LED-pærer i grøft å parklys,evt hvor handler dere fra?

helst her til lands,orker ikke laaaaaang ventetid :-P

er pærene på dioder.no bra? orker ikke bruke nesten 1000 spenn på evt pærer som er dårlig.

Skrevet

har en kompis med b6, han kjøpte hvertfall interiørpærene på ebay.. funker ennå.. når det gjelder i kjørelys burde du ta en tur innom realcar på haugenstua/stovner.. har en kompis som driver sjappa der :P Kan høre med han, han hadde hvertfall en del LED når jeg var der sist..

erfaringen min er ikke lang, bare hatt e36 og det blir vel litt rart på en så gammal bil..

Skrevet

Har prøvd med LED pærer i parklys men de kom rett av igjen da de selvsagt utløste feilindikatoren for defekte pærer!

Så det er noe å se opp for...

Skrevet

Hei,

Jeg har led pærer i AE parklys, funker veldig bra. jeg har E39 vel og merke da, me kan ikke forstå det skal ha noe og si :)

Har og led pærer i grøftelysa, lyser ikke noe bra, men ser ut som xenon :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Hei,

Jeg har led pærer i AE parklys, funker veldig bra. jeg har E39 vel og merke da, me kan ikke forstå det skal ha noe og si :)

Har og led pærer i grøftelysa, lyser ikke noe bra, men ser ut som xenon :)

Hvilke pærer bruker du grøftelysene? er på utkikk etter led tåke/grøftelys til min E39..

måtte du montere motstand på pærene?

Skrevet

Hiver meg litt inn i denne diskusjonen...

I går byttet jeg ut pærene i nær/fjærnlys og grøftlys med nye halogenpærer med xenonlook kjøpt på Ebay.

De nye pærene var hvitere og penere og se på, men pæra til grøftlysa er fortsatt pissgul...

Er da på utkikk etter en pære til grøftlysa som lyser hvitt. Det kan gjærne være dioder bare de har en slik motstand slik at jeg slipper feilmelding på defekt pære.

Alternativt fant jeg disse halogenpærene, de skal vistnok være hvite:

http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...