Steffen e46 Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Dei driv vell mest med trimming av biler, men det går jo ann å stikke innom.. Ellers har vi Autohuset på fagernes som er veldig flinke og billige.. Glitre bil på Gol i hallingdal er merkeforhandler på Bmw, og virka te å ha veldig god peiling samtidig som dei er mykjy billigare enn merkeforhandlere i lillehammer og gjøvik område ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Er det merkeforhandler på Gol? Skal piske lise for at hun ikke har sagt det;) drar heller dit enn til Trondheim.. Var en på protrim som hjalp meg med ei ombygging, så lura på å prate med han privat om dysebytte.. Men dysene til common Rail er svindyre, så veit ikke når det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Glitre Bil på Gol var vel merkeforhandler for BMW før, men nå har de mest bruktbiler men de er fortsatt autorisert BMW verksted. Veldig bra service og billig timepris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Autohuset på Fagernes har jeg hørt mye drit om.. Tok 14000 før å bytte girkassa på volvon til svogern min... I tillegg til unødvendig lang tid på jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen e46 Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Åja, det va jo ikkji bra:S Men Glitre bil på Gol har e vøre veldig fornøyd mæ ihvertfall:) Protrim har e ingen erfaring mæ, men har hørt dei æ veldig flinke på trimming;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laurits William Fredriksen Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 hei jeg kjøpte meg en e46 320d 2000 mod for ca 2 måneder siden, som plutselig stoppet, fikk den inn på merkeverksted å etter 2 uker med venting og søking + noen tusenlapper fattigere fant dem ut at dieselpompa i tanken bare hadde 0,2 bar å skulle ha 3,0/3,5 bar kan det vere årsaken eller er det noe annet som gjør at pompa i tanken ikke har det trykket den skal ha? Og er det en billig måte å fikse dette på? trenger råd å trenger bilen min please help [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Hvis merkeverkstedet sier det er pumpa i tanken som er feilen, så er det vel bare å bytte den? Da må jo de ta ansvaret for det de sier. Pumpa i tanken koster vel ikke stort? Rundt 3000 originalt, og 1100 brukt på Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå