316 Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Ser ut som en dass på bildene, men den er kun støvete fordi den har stått lagret i vinter. Bilen har gått rundt 120 000 og er "mammakjørt" Det er noen mystiske problemer som gjør at bilen gikk varm, samt at varmeapparatet ikke ville gi varmluft, mamma fikk derfor ny bil og denne ble satt bort. Bilen er hel og pen, og går egentlig rimelig bra. Kan du skru har du muligheter for å få deg en billig konebil, eller en billig pendlebil.
316 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 10 000 eller bud. Bor i Hedmark, Elverum. Tilsvarende Marea ELX Weekend ligger på finn fra 23 000,- (Med en del feil) til 47 000,- "uten" feil.
Werther Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Har du lagt merke til hvor mye fronten ligner på E39? Har til og med nyrer... "Hvis du ser godt etter er det litt blått i den også..."
Nytern Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Nydelig bil, sett den "live" på stripa et par ganger. Kjenner du han som omkom forresten? Det der må være årets off-topic...Siste jeg vil lese om hvis jeg ser på bruktbil. Burde sette noen regler på kjøp og salg-tråder, er utrolig mye drit her inne. Slett både min og snes sin kommentar
Nytern Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Han skrev det i en annen salgstråd, tenkte jeg måtte avdekke dobbeltmoralen.
Werther Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Han skrev det i en annen salgstråd, tenkte jeg måtte avdekke dobbeltmoralen. Ja, du har vel tid til slikt når du sitter hjemme på trygd. Hadde faktisk glemt det der, imponerende at du gransker alle innleggene mine for å avdekke slikt. Forresten ser jeg på "annet selges" som et sted der litt svada er lov, siden forumet i utgangspunktet ikke burde vært en del av bimmers.
kbteknik Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Han skrev det i en annen salgstråd, tenkte jeg måtte avdekke dobbeltmoralen. Ja, du har vel tid til slikt når du sitter hjemme på trygd. Hadde faktisk glemt det der, imponerende at du gransker alle innleggene mine for å avdekke slikt. Forresten ser jeg på "annet selges" som et sted der litt svada er lov, siden forumet i utgangspunktet ikke burde vært en del av bimmers. der er faktisk en del herinne der ser på annet selges som en grei måte og selge ting.. og hvis det stemmer det der står på profilen din, kjører du ikke bimmer engang.. da må det jo være en fin salgstråd for deg og ?? for og vende tilbake til bilen, kunne du (selger) ha sendt eller lakt ut bilder av interiør
316 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Jepp, det kan jeg ordne... Skal prøve å gjøre det i morgen!
316 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 Bilen står hos broren min, og han var borte i dag. Men slik er interiøret: Illustrasjonsbilder, med unntak av treimitasjonen er det helt likt.
316 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Skrevet Mars 31, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1269724917 Ellers kan du se på denne annonsen, bilen er HELT lik både inni og utenpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå