Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

6z5h2v8t8afp9xthly1l.jpg

8hs09nj6zerhwfrrhh5k.jpg

Ser ut som en dass på bildene, men den er kun støvete fordi den har stått lagret i vinter. Bilen har gått rundt 120 000 og er "mammakjørt" Det er noen mystiske problemer som gjør at bilen gikk varm, samt at varmeapparatet ikke ville gi varmluft, mamma fikk derfor ny bil og denne ble satt bort.

Bilen er hel og pen, og går egentlig rimelig bra. Kan du skru har du muligheter for å få deg en billig konebil, eller en billig pendlebil.

Skrevet

10 000 eller bud. Bor i Hedmark, Elverum. Tilsvarende Marea ELX Weekend ligger på finn fra 23 000,- (Med en del feil) til 47 000,- "uten" feil.

Skrevet

Har du lagt merke til hvor mye fronten ligner på E39? Har til og med nyrer...

"Hvis du ser godt etter er det litt blått i den også..."

Skrevet

Nydelig bil, sett den "live" på stripa et par ganger.

Kjenner du han som omkom forresten?

Det der må være årets off-topic...Siste jeg vil lese om hvis jeg ser på bruktbil. Burde sette noen regler på kjøp og salg-tråder, er utrolig mye drit her inne. Slett både min og snes sin kommentar :wink:

:applause:

Skrevet
Han skrev det i en annen salgstråd, tenkte jeg måtte avdekke dobbeltmoralen.

Ja, du har vel tid til slikt når du sitter hjemme på trygd.

Hadde faktisk glemt det der, imponerende at du gransker alle innleggene mine for å avdekke slikt. Forresten ser jeg på "annet selges" som et sted der litt svada er lov, siden forumet i utgangspunktet ikke burde vært en del av bimmers.

Skrevet
Han skrev det i en annen salgstråd, tenkte jeg måtte avdekke dobbeltmoralen.

Ja, du har vel tid til slikt når du sitter hjemme på trygd.

Hadde faktisk glemt det der, imponerende at du gransker alle innleggene mine for å avdekke slikt. Forresten ser jeg på "annet selges" som et sted der litt svada er lov, siden forumet i utgangspunktet ikke burde vært en del av bimmers.

der er faktisk en del herinne der ser på annet selges som en grei måte og selge ting..

og hvis det stemmer det der står på profilen din, kjører du ikke bimmer engang.. da må det jo være en fin salgstråd for deg og ??

for og vende tilbake til bilen, kunne du (selger) ha sendt eller lakt ut bilder av interiør :)

Skrevet

Bilen står hos broren min, og han var borte i dag. Men slik er interiøret:

50511316_2-fiat-marea-weekend-1-6-16v-elx.jpg

fiat-marea-interior-l.jpg

Illustrasjonsbilder, med unntak av treimitasjonen er det helt likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...